Liseyi bitirmiştim Üniversite okumak için başka şehre taşınmam gerekiyordu,ailemden uzaklaşacaktım üzgündüm ama gidecektim.
Gideceğim gün geldi bileti almıştım yine herzamanki gibi annem bana her türlü yardımı yaptı babamla, annemle ve ablamla vedalaşıp havalimanına doğru yol aldım.Ordaki işleri halettikten sonra uçağa bindim ve uçak havalandı.
Vardığımızda orda beni karşılayacak kimse yoktu.Ben de oraya varır varmaz müstakil bir ev kiraladım çünkü artık burda olacam ama ev bakmaya gidince şehirden biraz uzaktı pek aldırmadım çünkü Üniversiteye yakındı.
O gün eşyalarımı eve yerleştirdim ve hemen yattım çünkü fazlasıyla yorulmuştum.
Ettesi gün uyandım hazırlandım ve okula gittim,dersi işledik bahçeye oturmaya çıktım,uzaktan bana doğru gelen ikinci sınıftan üç erkek vardı,yanıma oturdular aralarından biri;
"Yensin sanırım?"diye sordu.
"Evet öyle,sizde baya okulun hareketli çocukları gibisiniz değilmi?"dedim.
"Yani öyle diyebiliriz,adın nedir senin?"
"Yağız"dedim.
"Güzel iyi birisine benziyorsun,bu arada bende Ali"dedi
Ordan diğerleri;
"Ben'de Oğuz ve Ben Emir, sen nerde oturuyorsun? Yani evin varmı?"
"Evet,ben sizi samimi buldum zaten arkadaş edinmek istiyorum isterseniz bu gün evime gelin bu gece eğlenelim hemde daha iyi tanışırız ne dersiniz?
"Olur,adresi ver o zaman"dedi büyükleri gibi gözüken Ali.
Bende kağıt kalem çıkarttıp adresi yazıp uzattım.
"Tamam o zaman biz gidelim yarın görüşürüz."
"Görüşürüz."