Geri Dönüş

74 7 0
                                    

Bu gün pazardı yarın okul vardı Ah ne kötü! En sevmediğim gün pazardı. Olamaz bu gün bi şey unutmuştum. BU GÜN BABAM GELİYORDU :) hemen yataktan kalktim en sevdiğim papatyalı penyemi giydim aşağı indiğimde mutfaktan mis gibi kokular geliyordu babamın gelmesini altı gözle bekliyoduk. Zil çaldı , kapıyı koşturarak açtım gelen babamdı sonunda gelmişti onu o kadar çok özlemişimki boynuna sıcarcasına sarıldım. Çok değişmişti yada bana öyle geliyordu tabi 2 hafta görmeyince, annem kardeşim babam tekrar bir aradaydık. Sonra babam 2 hafta sonra tekrar gideceğini söyledi ve sevincimi içime gömdü çok sinirlenmiştim niye gidiyoduki. Annem babama tohaf bir bakış attı , niye olduğunu anlamadım .

Sonunda geldi artık bizimle kalacak diye sevinirken bu pek olmadı. Sonra evden arkaşımla ödev yapacağımı söyledim ve çıktım. Anıl'a ödev yapcaktık, evlerimiz yakındı 5 dakikada gittim. Anıl beni mutsuz olsam bile mutlu ediyordu. Akşama kadar onunlaydım kafan bi yandan annem ve babamdaydı napıyolardı acaba...

Anıl'dan çıktıktan sonra eve gittim.

     Annem dayımın düğünü olduğunu babama söyledi. Babamda elbise almam için para vermişti.  Yarın alışverişe cıkcam ve elbise almaya karar vermiştim.                Bu gün çok yorulmuştum kafamı yastığa koyduğumda uyuya kalmışım.

Bayan Papatya SevenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin