Szept. 1 - nájsz kis első nap

703 16 4
                                    

Újabb csodálatos napra virradtam! Vagyis ezen a csodálatos reggelen újra megtisztelem a világot azzal hogy felkelek. Annyira szépen csiporognak a madarak.. süt a nap.. kék az ég... vagy nem. Kereken fél hatkor keltem. fél órával az ébresztőm előtt. Szóval volt időm elmélkedni a csodás életemen, és a madarak csiporgásán. Aha... hittem is. nagyjából 2 perc múlva Zétény rontott be a szobámba ordítva.

-HÉTALVÓ KELJÉFEEEEEEEEE' -ordította majd rájött hogy én épp a földön ülve nézek egy képet. - oh.. sorry.. látom ébren vagy.. és hogy mást csinálsz. - ekkor ránéztem.

-Hát jah.. mást.. - mondtam majd eltettem a 8.os osztályképet. - van már kaja?

-naná hogy nincs! - vihogott

-jó akk gyere. - és lerángattam a konyhába pirítóst sütni.

|...|

negyed nyolc volt mikor elkészültem. szóval az "időt" kihasználva felhívtam Ádámot.

R: hyyyyy

Á: miva'? mé' zargaccccc ilyen korán?

R: csak hogy mehetnénk együtt suliba meeeeg....

Á: én már a sulinál vok. heh. másik dolog?

R: ja.. hogy pénteken itt alszol? tudod az én drága lb-m csak akkor alszik itt ha te is itt leszel legalátt 2 órát.

Á: Zozó még mindig.....?

R: ja.. úgytűnik.. de am Adél is itt lesz. Meg Zétény akivel fifázhatsz.

Á: na azér. akk pénteken suli után rögtön?

R: ja. de most indulok. cs

Á: cs

Zétit megvárva deszkára pattantam (igen ünneplőben.. de alatta rövidgatya volt) és suhantunk is a suli felé.

|...|

Amikor a suli elé értünk hangos füttykoncertet hallattak Zéti haverjai. Viszont emiatt icipicit sok ember kezdett minket bámulni. és ez zavart.

-Na miva'? nincs más látnivaló itt? csak óvatosan a nézéssel, ki esik a szemetek! - kiabáltam az embiknek - ti meg vadbarmok -mutattam (még gördeszkán állva) Zéti haverjaira- ne füttyögjetek!

mindenki visszafordult a saját dolgára. így én lepattantam a deszkámról és azt hónom alá csapva szökdécseltem Ádámék felé.

-ÁÁh. a hírhedt csapat! Hali! - köszöntem a csapatnak majd Megöleltem Ádámot.

cs,szia, hmh, hi -köszönéseket kaptam. kedves. :))

-Jól ki osztottad az embereket! -jött oda egy lány, valszeg Kinga.

-Köszönöm Kinga. Amúgy Renáta vagyok. Látom Ádám nem hazudott avval hogy fura az osztály -mondtam

-Ádám? Cortezre gondolsz? - kérdezte a szőke srác. asszem Zsolti.

-Áhh hogy itt is Cortez. Amúgy Zsolti, igen. Cortezre gondolok. -válaszoltam

-Te mindenkinek tudod a nevét? - kérdezte Ricsi

-eddig 10 embernek. Zsolti-szőke, Ricsi-raszta, Dave-Iman, Kinga-Diktátor, Jackques-francia Gábor-csendes, Ádám-deszkás gyerek, Robi,Andris- Rockerek, Virág-emós -mondtam

-te betanultad?! - kérdezte Ádi.

-Én? én nem. tudod van memóriám. - nevettem.

-Nah 50 van. menjünk be. - szólalt meg Dave

SzJG ff - Minden megváltozikWhere stories live. Discover now