Sötét van. Körülöttem csak a megnyugtató és végtelen sötétség van.....
Hirtelen bevillan valami... egy kép..
Halloweeni party. Én Kinga és virág a Vámpírnaplókból öltöztünk be. Cortez Scott mccall lett a teenwolf-ból. Zsolti pedig Lucifer volt. A többiekre nem emlékszem..
megszólal a zene. táncolunk. majd bevillan egy új kép.
Épp az oszt. társaim karácsonyi ajándékait csomagolom. vettem vagy 10 féle csomagolót. Mindenki mást kap. De a legtöbben tollat vagy pólót kapnak.
a kép elhalványul....
Máday néni kiabál. Ránk. Kicsit deszkáztunk az aulában... de az mért baj? ötletem sincs. Idegesítő a kiabálása...
- abbahagyná az ordítást? Mi szépen felmegyünk az igazgatóiba, megkapjuk a büntit és mindenki jól jár. Magának jó lesz mert elmegyünk az aulából, mi meg nem süketülünk meg. -mondtam neki. erre csak morgott majd elment.
újabb kép. unom a változó képeket...
Ünneplőben állunk. itt az év vége! halkan susmorgunk míg az igazgató dumál. meg persze eszünk. a kaja fontos. lenézek a lábamra... és igen, megláttam a vastag vádlijaimat a béna rakott szoknyám alatt. pfujj rakott szoknya..
........................................................................................................................................
Heyyo! tippek hogy mi történt? bármi jöhet! tőlem a zombi apokalipszist is beleszőhetitek ötleteitekbe.
spoiler-dolog: -már csak 2 rész és vége a storynak, okkal rövid ez a rész. -elég komoly dolog történt Renivel amiért felvillannak előtte a képek
ESTÁS LEYENDO
SzJG ff - Minden megváltozik
Fanfic"rocksztár leszek fát nevelek" "SzJG zsöteeem!" "amíg a föld kerek! mindig lesznek rokkerek" "Máday néni, megölelhetem?" Reni és valaki más szerelmi háromszögek