Reggel felkeltem. Wow. Ki gondolta volna?! Lol. Nah szval felvettem egy mocsárzöld pólót és egy farmer shortot. Ezután elmentem kajcsizni. Hallelujah ma gofri volt.
Később indultam el mint a többiek így nem volt társaságom. Nem volt nagy baj.
A suli előtt álltak a többiek. Vagyis inkább a kemény mag. Xd. Én se szó, se beszéd a terembe mentem. Leültem a helyemre és olvasni kezdtem. A "Jók és rosszak iskolája" -t olvasom. Most tartok a 3. résznél.
A terembe Virág is bejött. Leült a helyére és csak a padon feküdt. Hirtelen felém fordult és kivett valamit a táskájábol. Egy lap volt.
-tessék. Neked csináltam. -mondta majd odaadott egy rajzot. Eszméletlen szép volt a rajz.
-úristen! Ezer millió köszönöm! Majd beragasztom a szekrényembe. Jut eszembe, kidíszítjük együtt? - hadartam
-persze. Beragasztom a szekómba Pete Wenz-t! Juuu. Ott is lesz kép!! -ujjongott Viri. Majd ujra a padra hajtotta fejét.
Becsöngettek. Erre várt mindenki ^erős irónia^.
Órák után hazafele battyogtam oldalamon Virággal. Amugy a suliba nem volt Cortez olyan 'anyámék hivtak..' alapon. Dik. Most le Cortez-eztem?! szval Adám nem volt. Jézus... mindenki siratta mert nem volt. Ez morbid. Meg fura.
Otthon házit csináltam és elkezdtem a Pretty little liars-t nézni. (Jo kis sori az -iro) 3 rész után esti rutint csináltam majd aludni mentem.
*∆*
Másnap:
Reggel arra a hülye ébresztőre keltem ami engem utál. A telómból vmi erős hörgés szólt. Asszem a dan bull - creeper rap.
Erre felkeltem. Utanna felöltözés + reggeli rutin. Jeej. Ma a suliba Domi társaságában mentem.Az osztály fele már a suli előtt csövelt. Zsolti evett (?!) Dave az iphoneját nyomkodta, Ricsi a deszkáját tologatta fél lábbal, Ádám meg ugye nem volt.
Kedvenc órám lesz ma! Rajz! Tudok rajzolni sőt szeretek is ne... nem ugy ha megmondják hogy mit. Ezért 2-3 az átlagom. Meg a rajz tanárok se csípnek.
A teremben (ugyanis felmentem) leültem olvasni. Nagyban olvastam mikor megszólalt a csengő. Na bazzeg.... rajz.
Be is jött a tanár. Szépen elmondta hogy ő Vladár Ervin. Eddig szimpi. EDDIG. Ugyanis elmondta hogy mit rajzoljunk. Ez a feladat nem is vészes. egy álmunk lerajzolása. Ok. Koncentrálj! Reni! Koncentrálj! Megvan! Múltkor azt álmondtam hogy egy sötét helyen vagyok, mondjuk inkább kívülről láttam a dolgokat. Szal volt egy csaj meg egy srác akik random smárolgattak a sötétben a tüzijátékok alatt. Le is rajzolom.
Óra végén Kinga összeszedte a rajzokat. Miután Vladár mindenkiét megmutatta jött az enyém.
-Nagyon szép munka Rentai! Biztosan 5ös lesz az évben! Eddig is az volt ugye?-kérdezte, mondta.
-Uhh.. hát nem igazán. Kettes-hármas átlagom volt amiért nem szeretek azt rajzolni amit mondanak. - válaszoltam
-értem - fintorgott Vladár.
Szünetben a drága osztályom jól kiröhögött mert 2-e-as voltam rajzból. Na NP. Rajz után Tesi jött. Korponay (a csajék tesitanára) 10 iskolakörre ítélt minket. Persze a fiúk addig focizgattak. Ha így folytatják fiúnak állok. Cöhhh... utálok futni. vagyis... iskolaköröket utálok futni.
Utsó órárol csöngettek épp mikor megjelent Máday feje az ajtóban.
-Csokoládés piskóta máday néni! - köszönt "illedenmesen" Zsolti.
-Nagy Zsolt. ne most fárasszon. Szóval.. kedves Pósa és Rentaiék, gördeszka hangokat hallottam a héten többször is. Remélem nem önök voltak! - mondta mérgesen.
-ugyan igazgatóhelyettes asszony! Hova gondol minket? Mi a szekrényünkben tartjuk a deszkáinkat! - 'biztosította' Ricsi.
-remélem is Pósa. - azzal kiment.
-That's weird... mondtam. Erre persze a fél osztály olyan 'mitmondtálnemtudokangolul' fejjel nézett.
-nem tudok angolul.... elmondod h mégis mi a toszt mondtál? - kérdezte illedelmesen Zsolti.
-azt hogy: ez fura volt. - adtam választ szemforgatva.
A délután folyanán bótba voltam még és tovább néztem a Pretty Little Liars-t netflixen.
Vladár: 5\3 sz*r fantáziája van
Tesi: 5\1 futni a suli körül.... blahh
Máday: 5\3 kicsit ijesztő de vicces nő
Zsolti: 5\5* ez egy retard xd*∆*
hai.... igen... régen volt rész. Sajnálom hogy ritkán hozok csak részeket és azok is bénák
Nem ez a kedvenc könyvem és ritkán van ichletem is.. Igyekszem 1-2 hetente részeket hozni. Viszont most 4db kötelező olvasmányt olvasok, emellett nyaralok, és sokat olvasok watty-n is... Nagyon kevés időm jut írásra ugyanis nem akarok 9 órát a telóm felett ülni... (ha ennyit telózok telefon elvonást kapok..)Nah ennyi... legközelebb igyekszem 1000szót írni majd. most 686 szó lett.
by: Becky
ВЫ ЧИТАЕТЕ
SzJG ff - Minden megváltozik
Фанфик"rocksztár leszek fát nevelek" "SzJG zsöteeem!" "amíg a föld kerek! mindig lesznek rokkerek" "Máday néni, megölelhetem?" Reni és valaki más szerelmi háromszögek