~JAY PARK~

17K 152 70
                                    

O söz yazarken onu rahatsız edersiniz

  Jay yaklaşık 2 gündür çalışma odasında söz yazıyor, sizinle hiç ilgilenmiyordu. Bu durumdan oldukça sıkılmıştın. O yüzden daha fazla dayanamayıp onun çalışma odasına doğru gittin.

Kapıyı tıklatıp gel sesini duyunca içeri girdin ve Jay'in çalışma odasındaki yatağına yatıp onu izlemeye başladın. Bir yandan da dövmelerini izleyip söz yazarken ne kadar seksi göründüğünü düşünürsün.

Aradan geçen 1 saatin ardından artık dayanamayıp oflayarak onun yanına  gidersin ve onu kendine çevirip;

"Yah artık benimle ilgilen 2 gündür beni öpmedin bile."  dersin.

O da ayağa kalkıp seni boynundan tutarak dudaklarına sert bir öpücük kondurur. Ve sana;

"Şimdi öpücüğünü de aldığına göre yatakta uslu kızlar gibi bekle miniğim. Bugün bağzı şarkılar üzerinde çalışıcam." derdi.

Ona sinirli bir şekilde bakıp çantanı alarak;

"Ben eve gidiyorum. Sen çok önemsediğin şarkı sözlerini yazmaya devam et o zaman" derdin.

Tam gidicekken seni kolundan tutup kendine çevirir ve elindeki çantayı yatağın üstüne fırlatarak altındaki pantalonu çıkarırdı. Sen şok içinde ona bakarken;

"D-dur Jay, lütfen"derdin.

Ama seni duymamış gibi kilodunu da sert bir şekilde çıkarmış ve bacaklarını daha fazla açmıştı. Senin nefeslerin düzensizleşirken bacağına bir öpücük kondurmuş ve vajinana küçük bir dil darbesi atmıştı. O bile seni zevkten ağlatıcak duruma getirmişti. Birkaç defa daha aynısını yaparak senin sulandığından emin olmuş ve ayağa kalkmıştı.

Üstünü de çıkararak çıplak kalmanı sağlamış ve göğüs ucuna da küçük ıssırıklar atarak yalamıştı. Sonra üzerine kendinin gömleğini giydirmiş ve yatağın ucunda domaltmıştı. Ve sana;

"Sakın hareket dahi etme seni pişman ederim. Duydun mu beni?" demişti.

Ve senin ona korkar bakışlarla kafa salladığını görünce gülerek eline kumandalı delik vibratörü ve ip almıştı.

Onları görünce korkarak ona bakmış ve Jay'in daha da sertleşmesini sağlamıştın. Yanına gelerek seni kaldırmış ve sana;

"Ellerini bana uzat" demişti.

Dediği şeyi itiraz etmeden yaptığın için ve seni rahatlatmak için dudağını öpmüş ve geri çekilmişti. Ellerini bağladıktan sonra seni çalışma masasının yanına getirmiş ve yere oturmanı söylemiştir. Yere oturduktan sonra elini bir de çalışma masasının bacağına bağlamıştı.

İşi bitince seni orada  domaltmış ve içine senin ağlamaların eşliğinde vibratörü sokmuş ve birkaç kez içinde gelgit yaparak nefesinin kesilmesini sağlamıştı.

Eline kumadayı alıp çalıştırmadan önce sana;

" Şimdi şarkı üzerinde çalışıcam ve her senin ağlamaların yüzünden dikkatim dağılınca ileri seviyede vibratör titreşimi vericem. Anladın mı beni? İstediğin kadar inle ama asla ağlayamazsın yoksa sonuçlarına katlanırsın." derdi.

Sen de ona kızarmış gözlerle bakarak;

" *hıck* Jay l-lütfen ben vibratör sevmiyorum ç-çok garip hissediyorum dayanamam ki ben" derdin.

O da senin kafanı kaldırarak;

"Benim kızım olduğun için her şeye dayanırsın. Benim kızım babacığının tüm cezalarına dayanabilir değil mi hm?"derdi.

Sen de ona bakarak kafa sallardın ve Jay ilk titreşimi verdiğinde titreyip mızmızlanırdın ama Jay sana çalışma masasından uyarıcı bir bakış atınca susar ve cezana 1 saat boyunca katlanırdın......


Hellloooo ben geldim. Lütfen istek idol ve tepkilerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın. Sizi seviyorum.

-Miss M.

Kpop Erkek İdol TepkileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin