Seks yaparken;
××O senin ilkin olduğunu biliyor ve bunun için seni ilk başta asla zorlamaz sadece eliyle klitorisine bastırarak okşar ve sen ona ne istediğini söyleyene kadar ıslanmanı sağlar.
××En sevdiği şeylerden biri de seks yaparken içine gireceği anda gözlerinin içine bakarak zevk aldığın ifadeyi görmek. Bu onun daha da sertleşmesini sağlıyor.
××Sana seks yaparken prenses veya küçük kız derdi ve sen o her böyle dediğinde daha da çok onu isterdin.
××İlkini aldıktan sonra seks yaparken ondan yumuşak olmasını bekleme sadece gerçekten canının yandığını görürse sana kendini sakinleştirmen için süre vericektir. Onun dışında içine sert vuruşlar yaparak sana en sert yanını gösterir.
××Eğer o gün sinirliyse itiraz etmeden yatağa geçen gerekirdi. O günlerde normalkinden daha sert olurdu ama canının yandığını görünce hemen sana sarılıp senden özür dilerdi.Senin vücudunda en sevdiği yer;
×תüphesiz ki vajinan olurdu. Oraya nerden olursanız olun özel ilgi gösterirdi.
××Seks sırasında orayı yalayıp emerek sana zevk çığlıkları attırmaya ve eğer sana yaptıkları fazla gelirse durması için yalvarmana bayılırdı ve bunu bir oyun haline getirirdi.
××Dışarıda olursanız kesinlikle etek giymenizi isterdi-bazı zamanlar dışında-siz kıyafet seçerken etrafınızda kimse yokken eteğinizi kaldırıp sizi boşalma derecesine gelene kadar okşardı. Hatta bazen daha kapalı alanlarda bunu sana yaptığında eline bile boşalmış sonra da özür dileyerek utancından dolayı ağlamıştın. Ama o bunu daha eğlenceli bulmuştu.
××O gün onu gerçekten üzerseniz sizi beklemediğiniz bir anda ( mesela mutfakta yemek yaparken ) kucağına alıp bir yere yatırır ve vajinanıza sert şaplaklar atardı.
××Eğer sizinle ilgilenmek yerine her saat bilgisayar oyunlarıyla vakit geçirdiyse onu rahatsız ederdiniz o da sizin altınızı çıkarıp masaya oturtur ve arkadaşlarıyla sesli bilgisayar oyunu oynarken bir yandan da sizi parmaklardı.Garip fantazileri;
××O masasında çalışırken onun önünde uslu bir kız olup otururmanızı isterdi. Sizin efendinizmiş gibi hissetmeye ve sizin ona attığınız utangaç bakışlara bayılırdı.
××Bazen seksten sonra sabaha kadar içinizde kalırdı ve sadece tuvalete gidecekken çıkardı. Gece boyunca içinize yumuşak ama zevk veren vuruşlar yaparak tekrardan boşalmanızı sağlardı.
××Seks yaparken arkadaşlarından birinin seni izlemesi de ona zevk veren diğer bir şeydir. Onun arkadaşı sizi kendine dokunarak izlerken tam sen boşalacağın anda kendisini en derine iterek babacığının kim olduğunu sorardı.
××Ceza verirken sizi yatağa bağlar ve parmaklarını içine göndererek tam boşalacağın anda kendisini geriye çekerdi ve siz ona boşalmak için yalvarırken o sadece karşınızda kendini çekerek sana sürtünürdü.Seninle yapmayı en sevdiği şey;
××Sana Çince öğretmeyi çok severdi. Sana ödevler verir ve eğer ödevlerini yapmazsan o gün seni dizlerine yatırarak Çince dersi verirdi.
××Seni öpmek en sevdiği şeydi. Herkesin içinde seni tutkulu bir şekilde öperdi.
××Kucağında ona bir şeyler anlatmana bayılırdı. Senin sırtını okşayarak sen bir şey anlatırken mayışmanı sağlardı.
××Seninle uyumak onun için vazgeçilmez olurdu bazen uykunda bile konuşurdun o zamalarda seninle eğlenerek sana sorular sorardı.
××Seninle banyo yapardı. Senin her yerine dokunarak beraber banyo yapmanız onu ve seni çok eğlendirirdi.
××Beraber bilgisayar oyunları oynardınız seni kucağına alarak oyun oynamak favorisi olurdu.Merhabaa istek tepkilerinizi yazmayı unutmayın bu hafta içinde Skz'den Bang Chan için de tepki gelicek kendinize iyi bakın💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Erkek İdol Tepkileri
FanfictionSmut tepkiler olucaktır İstek idol ve tepkilerinizi yorumlar kısmına yazın lütfen ❤💜