Vücudunda en sevdiği yer;
××Kesinlikle kalçlaların olurdu.
×× Onlarla her gün özel olarak ilgilenirdi.
××Eğer önünde yerden bir şey almak için eğilirsen anında popona sert bir şaplak ineceğini unutma.
××Bazen attığı şaplakların sana ağır geldiğini görünce hemen sana sarılıp kalçanı okşardı.
××Gece yatarken eli her zaman kalçanda olurdu onun için sadece iç çamaşırı giymene izin verirdi.
××En önemlisi de onu sinirlendirdiğin zaman seni dizlerine yatırmaktan çekinmezdi. Her attığı şaplağı sesli bir şekilde saymak zorundaydın yoksa en başa dönerdi. Ve sen ona seks için veya durması için yalvarana kadar durmazdı.Seks sırasında nasıl olurdu;
××Yeri gelince yumuşak ama daha çok sert olurdu hem de fazlasıyla.
××O seks yapmadan önce onu sahibini bekleyen küçük kız gibi yatakta beklemeni isterdi.
××Sekste üstte olmandan hoşlanmasa da bazen zevk ifadeni daha net görebilmek için seni üste alırdı.
××Senin zevk alman için ne olursa olsun yapardı. Seni zevkten ağlatmaya bayılırdı. Özellikle de ondan utanarak ağlaman daha fazla gelmesine sebep olurdu.
××Seks yaparken sana nefes egzersizi yaptırırdı eğer fazla acıdan/zevkten dolayı unutursan içine derin vuruşlar yapardı.Ddlg ilişkisinde nasıl bir daddy;
×× O daha çok sana sugar daddy hissi verirdi. İstediğin her şeyi hatta daha fazlasını sana alırdı.
××Sert bir daddy olurdu ama ondan çekinmeni istemezdi.
××Katı kuralları vardı ve bunun dışına çıkarsan da katı cezaları....
×תirketine giderken seni o giydirirdi eğer giydiklerine itiraz edersen tüm gün şirkette seni içine vibratör koyulu bir şekilde gezdirir ve gözü hep senin üzerinde olurdu.
××Erotik shop dükkânlarına seninle birlikte giderdi ve merak ettiğin eşyaları alırdı. Bir diğer gitme sebebiniz ise senin üzerinde ceza olarak kullanacağı eşyaları ordan senin seçmeni istemesiydi.
××Onun ellerini kullanarak sana şaplak atmasını sevdiğini biliyordu. Bu yüzden cezalarda kemer veya plank kullanıyordu.
××Bazen o kadar acımasız oluyordu ki seni 24 saat izleyebileceği bir odaya kapatıp sadece senin ihtiyaçlarını karşılamak ve seni becermek için geldiği zamanlar da oluyordu.
××Onu kıskandığın zamanlara bayılırdı ve bazen seni bilerek kıskandırsa da tuvalete gidip ağladığında hemen arkandan gelirdi.Bazı fantezileri;
××Seni yatağa bağlayıp karşına oturur ve içkisini içerdi.
××Seks sırasında sizi videoya çeker-senin de iznin üzerine-daha sonra bunu televizyonda açarak sen ona sakso çekerken onu izlerdi.
××Göğüslerine hickey bırakmaya bayılırdı.
××"Babacık"kelimesini söylediğinde onun gözlerinin karardığını görebilirdin.Merhabaa! Sonunda dediğinizi duyar gibiyim. Ama artık daha sık bölüm atmaya çalışıcam. Hepinizi çok seviyorum şimdilik hoşçakalın ve Monsta x desteklemeyi unutmayın💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop Erkek İdol Tepkileri
FanficSmut tepkiler olucaktır İstek idol ve tepkilerinizi yorumlar kısmına yazın lütfen ❤💜