1 ° TREN

13 2 5
                                    

"Bir yer altı tramvayına binmek için merdivenlerden aşağı indim. Ortalıkta kimse yoktu ne güvenlik, ne yolcular... Kimse.

Karta gerek kalmadan turnikelerden rahatlıkla geçtim. Burada bir terslik vardı, burası tamamen ıssızdı ama buna hiç takılmadan rahatça bir tramvayın gelmesini bekledim. Kırmızı renkli bir tramvay geldi ve kapıların açılması ile içerisinin siyah duvarlarını görmem bir oldu. İçeriye adım atmamla kapılar kapandı ve tramvay hareket etmeye başladı.

Kafamı sağdan sola yavaşça çevirerek etrafı analiz ettim. Bindiğim gibi tramvay bir trene dönmüştü ve tam karşımda güzel, yeşil bir manzarayı gören büyük bir cam vardı. Camın soluna doğru ortada bir masa vardı ve bu antika masa ben çok küçükken halamın salonunda bulunan masaydı. Masa kahverengiydi ve ortasında küçük kare şeklinde bir cam boşluğu bulunuyordu.

Biraz daha kafamı çevirdiğimde eski eşyalarımın köşeye atıldığını gördüm. Bunların neden burada olduğunu sorgularken karşıya, camla masanın arasına geçmiştim ki yanımda küçük sarışın bir kız belirdi, kız o kadar mutluydu ki hafifçe tebessüm etmek gelmişti içimden ama çok üzgün olduğumdan dolayı gülememiştim. Sahi, neden mutsuzdum ? Bilmiyorum. O kız kim ? Onu da bilmiyorum. Onunla biraz oynamaya başlamıştım ki iki sene önceki ben olarak eski eşyalarımın olduğu köşede tekrar var oldum. Şimdiki ben ve o küçük kızın oyun oynamasını biraz seyrettikten sonra elimdeki ablamın eski telefonuyla yanlarına gittim ve onlarla selfie çektik. Ben, çok mutlu ve şimdiki bende çok durgun çıkmıştı. Buna takılmak için zamanım yoktu çünkü rüyamın sonlarına gelirken tren birden sallanmaya başladı.

Ortada ki masanın camı ve köşeye atılan oyuncaklarım, eşyalarım tek tek kırılırken o küçük kızın küçüklüğüm olduğunu farkettim. Onu korumak için eğilen şimdiki ben, ona sımsıkı sarılmış ve korkmaması gerektiğine dair telkinler veriyordu. Daha sonra da uyandım."

Arkadaşım şaşırmıştı. "Bu bir kerelik mi yoksa sürekli böyle fantastik rüyalar mı görüyorsun ?"

Gülümsedim. "Genel olarak böyle farklı rüyalar görüyorum." şaşırarak mırıldandı. "Vay canına... Ben daha gördüğüm rüyayı hatırlayamıyorum kızın gördüğü rüyaya bak. Christopher Nolan filmi gibi !"

İkimizde gülüştük.

15.06.2020

RÜYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin