<7>

47 9 4
                                    

(??? Pov)
-Man pavyko! Dabar beliko tave surasti ir atkeršyti! - ir tuomet nuskardėjo žemas duslus ir pilnas neapykantos juokas.

(??? Pov)

- O kad žinotum kaip aš tave myliu. Bet aš tai padariau dėl tavęs. Bent taip galiu tau atsilyginti.

(Jungkook pov)

Atsikėliau ir nuslinkau iki tualeto. Nusiprausiau ir apsirengęs nusileidau į apačią. Turėjo būti dar viena nuobodi diena. Turėjau eiti į mokyklą, bet labai tingėjau tad pasidariau arbatos, pasiėmiau traškučių ir nuėjau pasileidau filmą. Maždaug taip ir praėjo visa mano diena.

Kai jau nusibodo spoksoti į spalvotą ekraną nusprendžiau eiti pasivaikščioti. Apsiaviau batus ir išėjau. Po penkiolikos minučių priėjau parką. Nusprendžiau susirasti ledų, nes kuris iš jūsų atsisakytų?

Ilgai eiti nereikėjo kol radau. Nusipirkau savo mėgstamiausiu, aš ir mano gyvenimo meilė mėgdavome valgyti.

Nieko blogo nesitikėjau tai nusprendžiau paskambinti Taehyung, bet kaip tyčia jis nekėlė. Vėliau su tuo gvėša susitvarkysiu, bet jau tada galės ruoštis duobę.

Nuėjau iki namų ir pasileidau teliką. Nieko gero nerodė todėl perjungiau  žinias ir pradėjau gaminti kažką normalesnio.

-Labas vakaras visiems, tai aš žinių reporterė Hana. Šiandien buvo rasti maži šuniukai prie daugiabučio palikti likimo valiai, bet tai pranešame nes jau nebe pirmą vadą.........nusprendė pakeisti nuosprendį.......... Iš kalėjimo pabėgęs vyras-

Reporterė jau norėjo pranešti vyro vardą, todėl pradėjau eiti link pultelio kad pasigarsinti kada man pasidarė labai labai bloga, ausyse zvimbti ir viskas aptemo....

(Y/n pov)

-Tie kvaili daktarai patikrino ir sakė kad su tavo kepenim viskas gerai. Jokio donoro nereik ten tegul nespanksta. Dar savaite čia pagulėsi kol sustiprėsi ir keliausi namo. Jie mat atsiprašo kad tyrimus sumaišė, o aš tai tėvas. Tik ką su žmona atsisveikinau, dukters mirties neatlaikyčiau.- pasakė tėtis kiek susierzinusiu tonu, bet jo akyse galėjai įsižiūrėti baimę, todėl aš paprašiau kad jis mane apkabintų.

(Time skip)

-Ačiū dievui tau viskas gerai!- jau gal koki 15-ioliktą kartą kartojo Jimin.

-O kodėl man turėtų būti negerai? Jug sakė kad mano kepenys sveikos, ar to nepakanka?- Jimin žvilgtelėjo su baimę į tėvą, ir kai jis linktelėjo išaiškėjo labai maloni tiesa.

















































































































































-Tiesiog reikalas tame...leduose buvo rasta narkotikų, labai retų narkotikų, ir labai daug. Tau buvo galimas narkotikų perdozavimas. Byla tiriama. Policija apieškojo visą ledų vagonėlį ir pasakė kad būtent šitam skonį buvo, lyg tyčia tau. Savininkas sakė jog jis nieko nelietė ir tik ištraukė iš dėžių kuriuose nėra nei pėdsako tu miltelių. Policija dabar šukuoja visas apylinkes o, leitenantai ant kojų...aš manau kad jie numano kas jis gali būti, ir pagal jų veido išraiška jis labai pavojingas...labai labai pavojingas...

                               ~~~
Čia vadinasi nuvažiavau pas močiutę pažiūrėjau ''Sudužusių žibintų gatvės'' :Ddd

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Jun 19, 2020 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

I hate you, you love me| Ltu storyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt