(Flashback)
Kodėl man taip? Aš viską padariau dėl to durnės o ji pasakė kad aš jai net nepadėjau su tuo sušiktu projektu. Ahhh. Kaip norėčiau turėti kažką ką galėčiau apsikabinti kam galėčiau išsipasakoti ir išsiverkti. Staiga prie manęs priėjo vienas iš populiariujų klasės vaikinu Jungkook.
- o aš manu kad ji nieko nedarė.
- Ką?- nesupratusi paklausiau.
- Aš manau kad Jennie nieko nedarė. Manau kad čia viską padarei tu.
- Rimtai?
- Tu manai ta dikaduonė nors piršteli pajudinti dėl tokio dalyko.- aš papurčiau galvą.- va būtent. Taip kad dabar neverk dėl tokiu dalyku. Stokis ir einam.- tai pasakęs jis padavė ranką. Aš ją paėmiau ir atsistojau o jis mane apkabino per petį su ranka. Kokio velnio?
(End of flashback)(Flashback)
Šiandien buvo Valentino diena. Visos populiarios merginos gavo tai laiškelį tai šokoladą tai atvira prisipažinimą o aš jau kaip įpratusi sėdžiu ir žinau kad nieko neįvyks. Staiga prie manęs priėjo Yuna ir pasakė.
- Čia tau laiškas nuo kažko. Jis tau prašė perduoti.
- RIMTAI!- sušukau.- bet aš prisiekiu Dievui jei čia dar vienas tavo nevykęs prank tai aš tau- tyliu.
- Tu tik atidaryk man idomu ka jis ar ji parašė.- aš pažiūrėjau į ją tu-rimtai veidu o ji pridūrė.- *cought* atidaryk.Aš atidariau ir mano akys nušvito
Mieloji y/n,
Jei gali labai tavęs prašau, po pamokų ateik prie senosios sakuros parke.Anonimiškai~
(Time skip po pamokų)
Prie sakurų medžio stovėjo ne kas kitas o Jungkook. Aš į ji nekreipiau dėmesio, bet tada jis prabilo.
- ka čia veiki?
- Aš laukiu kai ko.
- O ka jei pasakyčiau kad tas kai kas esu aš?
- T-tu?
- Mhm
(End of flashback)(Flashback)
- Aš nebenoriu būti pora.
- K-kodėl?
- Nes aš tau per geras. Pažiūrėk į save aš susiradau geresne už tave dabar nyk man iš akių ir kad tavęs nematyčiau!Likusi vakarą praleidau verkdama pas Yuna namuose.
(End of flashback)(Dabartis)
Ir jis po viso šito dar drįsta rodytis čia ir vadinti mane Jagi. Jis greičiau atsisveikins su savo draugužiu nei dar karta pavadins mane Jagi. Man pradėjo kauptis ašaros. Priėję suoliuką aš paleidau Yuna ir Jimin.
- Žinau dabar jus klausite kas jis. Jis mano buve ex.- paskutinį žodį pasakiau su pasišlykštėjimu.
~~~
Ačiū kad skaitėte, tikiuosi patiko. Labai atsiprašau jei yra klaidų. 사랑해 💜
ESTÁS LEYENDO
I hate you, you love me| Ltu story
FanficMotina miršta... Tėvas tiki mokyklos pletkininke... Mano draugė vienintelė kuri mane palaiko.... Susirandu nauja draugą... Mano ex grįžta... Aš nebesuprantu kas vyksta...