Turion - Jde o domestikované zvíře chované na jihu alandaru. V království Karonis a Elland. Původem pochází ze země Mahak, která je plná savan a pouští. Toto zvíře je velké asi jako malý býk, má světlou až šedavou barvu. Má hlavu na které má malý chobot a v horní čelisti má dva dlouhé kly, kterými vyhrabává potravu. Má vysoký hřbet a čtyři silné nohy se třemi prsty. Má krátký ocas stejný jako například kráva.
Toto zvíře je chované pro maso a k práci na poli. Jde o zvíře které se na Alandaru vyskytuje jen vzácně a ve volné přírodě jich žije jen málo. Většinou vyhledává kopce plné zeleně, kde žije ve stádech.Bahňák - Jde o malé zvíře žijící v tůních a bažinách po celém Alandaru kromě severních království a ostrovů.
Je podobný krysám ale větší. Má dlouhý ocas pokrytý štětinami. Silné nohy s blánami používá k pohybu ve vodě. Je schopný ale i běhu na souši. Jeho hlava je krátká, zakončená kulatým čumákem. Živí se malími vodními živočichy a vodními rostlinami. Žije v malých skupinkách a dělá si vlastní podvodní kolonie se spoustou spletitých chodeb.Iru - Jde o pestře zbarveného ptáka. Má dlouhá barevná ocasní pera s fialovýmii oky. Jeho zbarvení křídel bývá zelené až červené. Maso tohoto tvora je jedovaté ale jinak je neškodný, tento pták se chová na okrasu. Ale pokud je člověk dobrý a spojený se svým vědomím může být nesmírně nápomocný. Totiž pták dokáže skrz vlastní myšlenky komunikovat s člověkem, dokáže ho rozplakat ale i poradit v těžké situaci ať s láskou nebo třeba v rozepřích s lidmi. Člověk se ale nesmí ptát nahlas ale pouze poslouchat svůj vnitřní hlas. Takové schopnosti potřebují ale dlouhý trénink a ne každý je schopen se to naučit. Tento pták žije na jihu v hustých lesích.
ČTEŠ
Bestiář
FantasyRůzné příšery že všech koutů země Alandar. Hodnotí se podle nebezpečnosti od užitečných až po ty legendární schopné ničit města a království.