Šelmy

22 2 0
                                    

Tyto tvorové si hlídají své teritorium, nebo při kontaktu s člověkem prostě útočí.

Medvěd - Tvor kteří děsí lidi už po tisíciletí. Hora svalů a drápů. Jejich rozšíření se sice už snížila. Ale i přes to si nikdo nemůže být nikdy jistý, pokud jde lesem. Medvědi jsou chytrá zvířata, mají velmi dobrý čich a dokážou člověka vycítit i na několik mil. Většinou, když je šance se člověku vyhnou. Ale pokud na nějakého nešťastníka narazí třeba na sběru borůvek jeho šance na přežití je mizivá. Největší medvědi můžou zlikvidovat klidně celou vojenskou výpravu. Medvědi jsou všežravci a podle ročního období si vyhledávají potravu. Medvědi jsou i často různými zločineckými organizacemi, vychováváni jako válečné zvíře.

Vlci - K divočině Alandaru neodmyslitelně patří její pradávní obyvatelé. Vlci jsou společenské šelmy které mají velmi špatnou pověst a to napůl právem. Protože pokud vlky potkáte nemáte moc šancí že se útoku vyhnete, navíc škodí farmářům a jejich domácím zvířatům. Vyskytují se ve všech prostředích, kromě vrcholků hor. Ale jinak jsou tyto velké šelmy, úspěšnými lovci. Skoro žádný velký les není bez smečky. Pokud ano nejspíš je vyhnali lidé nebo silnější tvorové. Mají různé barvy srsti nejčastější je šedá pak může být hnědá,strakatá a na severu žijí bílí vlci.

Evenská kočka - Velká šelma, žijící na horách. Je větší než Vlk a útočí ze zálohy. Je velmi rychlá a mrštná, dokáže se potichu přiblížit k oběti a pak jí zabije.
Žije většinou samotářsky ale pokud se spáří žije v páru dokud neodchovají kotě.
To trvá zhruba rok pak matka žije s mládětem sama. Do jeho 3 roku.
Je většinou zbarvená do světle hněda s tmavšími pruhy na vilách těla. Nemá hřívu jak například lev a je i mnohem menší. Jsou docela vzácné a žijí jen v Evenských horách.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 18, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

BestiářKde žijí příběhy. Začni objevovat