Neškodná stvoření

21 2 0
                                    

Skřítek - Humanoidní tvor s kouzelnou mocí. Tento tvor žije na severu a na severních ostrovech. Není větší jak novorozenec. Má trojúhelníkovitou hlavu a velké fialové oči. Jeho kůže je světle zelená. Je to tvor velmi plachý a proto ho málokdo spatří.  Dokáže se maskovat pokud se blíží nebezpečí. V zimě žije ve svém úkrytu v lesích. Traduje se že pokud člověk v něj věří a ztratí se v lese, člověku se ukáže a ukáže mu cestu. Tento skutek není přímo z dobré vůle ale spíš kvůli tomu že nechce na svém pozemku žádné vetřelce. Ostatně o tomto tvorů se ví málo protože byl skoro vyhuben.

Bluanth - Řeky a jezera jsou od nepaměti domovem všemožných tvorů, ať už jsou nebezpeční nebo ne mají v kultuře a přírodním náboženství své místo. Takovým tvorem je i Bluanth zvláštní tvor žijící v jezerech a řekách. Vypadá jako velký slimák, pohybuje se ladným vlnivým pohybem těla. Oči má na koncích, několika světle zelených výrůstků na konci hlavy. Živí se zbytky na dně a neviditelnými organismy. Sice tento tvor vypadá magicky protože dokáže měnit barvu. Podle magických expertů a mágů z něj ale žádná magie neproudí. Prostí lidé ale věří že dokáže předpovídat budoucnost a pokud ho uvidí, podle barvy a vzoru jim sdělí co je čeká.

BestiářKde žijí příběhy. Začni objevovat