"Burası" nöbetçinin gösterdiği sınıfa baktım. Derin bir nefes alarak gülümsedim. "Teşekkürler bundan sonrasını kendim halledebilirim" nöbetçi gözden kaybolduğunda bakışlarımı yeni sınıfıma çevirdim. Evet yeni ok
12-D'nin kapısını tıklayıp içerden 'gel' komutunu duyup kapıyı açtım.
"Gel kızım" tamamen sınıfa girerek kapıyı arkamdan kapattım.
"Ben bu okula yeni geldim de sınıfımın burası olduğunu söylediler" deyip sınıfa kısa bir göz gezdirdim. Ben cam tarafında en arkaya geçerken hoca da masaya oturup bana bakmaya başladı.
"Evet biraz tanıyalım seni" dediğinde derin bir nefes aldım.
"Adım Güneş Kotan. Derslerim iyidir. Şarkı dinlemeyi, resim yapmayı, spor yapmayı severim. İyi anlaşabiliriz diye umuyorum." deyip samimi bir şekilde gülümsedim.
"Benle iyi anlaşacağına emin olabilirsin Güneş" duvar tarafından gelen sesle nefesimi üfledim.
"Nedense ben pek emin olamadım." dediğimde sınıfta bir kaç kişi 'ooo'larken bir kaç kişi güldü.
"Berk keşke dersle de bu kadar ilgilensen" hoca adının Berk olduğunu öğrendiğim çocuğa konuşmasına izin vermeden benim bölmüş olduğum dersi anlatmaya başladı.
Öğle arasında okulun arka bahçesinde gidip oturdum. Şarkı listemden rastgele bir şarkı açarak kulaklığımı taktım. Çikolatalı sütümü içerken bir yandan şarkıya eşlik ediyordum.
Çantamdan defterimi alıp rastgele bir resim çizmeye başladım. Telefonum çalınca defterimi kenara koyup açtım.
"Efendim sultanım"
"Yeni okuluna alışabilmiş mi benim kuzum"gülümseyerek geriye yaslandım.
"Hemen alışmak denmez ona ama alışırım gibi geliyor" deyip sütümden bir yudum daha çektim.
"Hadi o zaman eve gel daha alışveriş yapıcaz yarın gidersin" eşyalarımı çantama yerleştirmeye başladım.
"Tamam sultanım geliyorum" dediğimde çantamı takıp okulun kapısına doğru yürümeye başladım.
"Alayım istersen seni" cıkladım.
"Gerek yok anne ben gelirim. Kapatıyorum" deyip telefonu kapattım. Kulaklarımı takip okuldan çıktım. Yanımdan geçen kişinin kokusu bana birini hatırlatırken ne kadar arkama dönmek istemesem de geçen kişiye döndüm.
Saçında ki bereden saçını göremedim. Zaten büyük ihtimalle benzetmiştim. Hem o olsa ne olabilirdi ki. Kafamı olumsuz anlamda sallayıp eve doğru yürümeye başladım.
Eve geldiğimde üstümü değiştirip hemen annemle alışveriş merkezine girmiştim. Önce okul için bir kaç birşey almıştık şimdi kıyafet seçiyorduk.
"Güneş bak bu çok güzel" annemin gösterdiği elbiseye baktım. Siyah uzun kollu dizimin üstünden bir karış yükseklikte omuzları açık bir elbiseydi. Annemin zevkini çok seviyordum.
"Bu mükemmel." derken kıyafeti üzerime tutuyordum. Bu gerçekten harikaydı.
"Okulun açılışında giyersin bunu baban küçük bir kutlama yaparız diyordu alalım mı bunu" dediğinde başımla onayladım.
"Alalım" deyip elimizde kiler ile kasaya yürüdük. Mağazadan çıkarken karnım guruldadı. Annem bana bakarak gülümsediğinde omuzlarımı ne yapabilirim der gibi salladım.
Dominosa gittiğimizde pizza söyledik.
"Kızım başka alıcağım birşey varmı." dediğinde kafamı salladım." Yeni odama birkaç süs eşyası alıp birkaç ta okumak için kitap alıcaktım." konuşmamı bitirdiğim de annemin telfonu çaldı."Efendim Canım" babam aramıştı büyük ihtimalle.
"Güneş ile AVM deyiz..... Ben unuttum onu..... Tamam tamam.... Gerek yok gelirim ben" telefonu kapatınca hesabı istemişti.
"Noldu anne" dediğimde özür diler gibi baktı.
"Kızım benim hastaneye gitmem lazım onay için istersen seni eve bırakayım." dediğinde pizza dilimini bıraktım.
"Gerek yok anne ben biraz daha gezmek istiyorum." poşetleri alıp anlımdan öptü.
"Tamam meleğim yorulma ama tamam dikkat et" deyip giderken kalan pizza diliminide ağzıma atarak Dominosa veda ettim.Geri kalan ihtiyaçlarımı bitirince PlayStation için bir kaç oyun aramaya başladım. Çok seviyordum küçüklüğümden beri PlayStation ile oynamayı.
Direkt oyun bölümüne girdim. FIFA, GTA ve bir kaç oyun daha bakmaya başladım.
"Oyun alak lan" diye sağ tarafımdan bir ses geldi. O tarafa bakınca kıvırcık saçlı bir erkek ile karşılaştım.
"Aynen yeni gelenlerde var onlardan seçelim" diye hemen yanımdan bir video oyunu seçti kıvırcık olan.
"Oğlum bunu alalım baksana" diye arkadaşına gösterdiğinde aslında karışmak istemesem de kendimi tutamadım.
"Bence onu alma çok kasıyor olur olmadık yerde atıyor seni oyundan" diyerek oyunu elinde tutan çocuğa baktım.
"Sen nerden biliyorsun bu daha yeni çıkmış" dediğinde omuz silktim.
"Oynadım çünkü" deyip en yenilerinden ve güzel bir oyun seçip uzattım."Ama bu oyun bağımlılık yapıyor" deyip gülümsedim." iki erkek teşekkür edince kasaya gidip oyunların parasını ödedim.
Ellerimde poşetler ile AVM'nin kapısına geldiğimde telefonum çaldı.
Üvey kuzen yazısını görmemle gülümseyerek poşetleri bir elime aldım diğer elimle ise telefonu tutmaya başladım.
Ne var ebo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZLARIN ALTINDA
Teen Fiction"Başardım" dedi. Kafamı sıcak kollarından kaldırıp soru dolu gözlerle gözlerine baktım. "Neyi" dediğimde aşık olduğum gülümsemesini bahşetti bana. "Sana aşık olduğumu anladığım ilk gün kendime bir söz verdim. Seni kendime aşık edicem diye. Başardım...