Ödevlerimi yaparken yanıma gelen kişi Malfoydu. Tam ağzını açtığı anda silencio diye düşündüm ve Malfoy konuştu ama sesi çıkmadı. " ben özür dilemeye gelmiştim sanada ödevi verecektim." Zaten yapamadığım ödev ayağıma gelince "Tamam affedildin Draco" Ödevimi bitirince ortak salonda kızları gömen Hermione'yi çekip aldım. Koltuklara oturduk konuşurken koltuklarda uyuyakalmışımız
Hermione'nin Ağzından
" AYyy çoğh tatlılaaaaar" . Başka bir ses " şunları shiplemeyen napsın ay çok tatlılar" dediğinde yatağım olduğunu düşündüğüm yerden başımı kaldırdım. Ah , Hayır hayır. Hemen üstünde uyuduğum Harry'i dürttüm " uyan harry uyan sizde dağılın yoksa malfoya giderim" dediğimde kimse başına bir Lucius Malfoy'un musallat olmasını istemediği için dağıldı. Harry yavaş yavaş uyanırken ben hatırlamaya başlamıştım. Dün Harry ile konuşurken uyuyakalmıştık. Harry iyice uyandı "Harry burada uyuyakalmışız ceza alırmıyız ?" Harry esnedi " Neden Mione?" bu rahatlığı beni öldürüyor. "James beraber uyumamız yasak birşey hatırladın mı ?".Hafifçe güldü ona sadece kızdığımda James dediğimi biliyordu." Tamam Mione o iş bende" nasıl onda olduğunu anlamamıştım ama Harry'e güveniyordum. O yüzden kahvaltıya gittim. Tek oturacağımı Malfoy'un uyansa bizide uyandıracağı gibi hayallere kapılmışken " selam granger " dedi Draco karşımda. Gözlerimi kapattım dün harmione kulübü denen şeyi açtığında zaten kızmıştım , şimdi uyuyan bizi izleyişini düşündükçe kaynıyordum. Draco'nun yanına oturdum orta hızda bir tokat attım. " Neden bizi uyandırmadın Malfoy ? Senin yüzünden tüm kızlar bizi gördü , şimdi adımız çıkacak. Hem yerim de güzeldi." ben dahada kızacakken karşımda uyku sersemi tatlı mı tatlı bir Harry görmek beni bir anda yatıştırdı. Oturup yemeğimizi yemeye başlamışken baykuşların geldiğini anladık nasıl ?: Karşımdaki Draco'nun başına düşen kuşboku'ndan haha malfoy " ohhhh olsun Draco" Harry'de gülüyordu .
Harry'nin Ağzından
Oh, annemlerden ve fırtıktan mektup gelmiş hatta herkes yazmış
Annen
Harry seninle gurur duyuyorum bravo size Hermione'ye de onu sevdiğimi ve tebriklerimi ilet.
Baban
Harry açıkçası senin slytherin'e seçilmeni istemezdim ama tabiki yinede seninle gurur duyuyorum anladığım kadarıyla okulda sana saygı duyuluyor Bravo oğlum. Bol bol yaramazlık yapman dileğiyle
Remus
Tebrikler Harry
Sirius
James nasıl slytherin'e seçilirsin ne demek ha bu !! Gryffindor olacağına o kadar emindim ki :( Ama yinede yapabildiğin kadar yaramazlık yap ki seninle gurur duyabilelim bu arada Remus amcanla ciddiyiz
Derslerden sonra
Hermione'nin Ağzından
Akşam olduğunda aklıma gelen bir fikirle hemen bizimkilerin yanına koştum. Büyü çalışıyorlardı . Hemen yanlarına koştum. "Expelliarmus" diye bağırdı Draco bana kitabım elimden uçtu. Draco'ya gitti. Hemen yanıma gelip özür diledi. Kitabı verdi. " Çocuklar gelin" dedim ve gidip yeşil ateşin karşısına oturdum. "Benle birşey aramaya ne dersiniz ?" ikisi aynı anda " ne arayacağız "
"Ravenclaw'ın Diademi"
Helloğğ ladies nassınız Yarın lgs varkeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harmione- Sahte Anılar
FanfictionLily ve james potter yaşasaydı? Altın Üçlü olmasaydı? Harry potter ve hermione granger ron weasley ile Tren'de tanışmasaydı?