Bölüm 5

235 14 1
                                    

Draco'nun ağzından

"Kurtadamlar mı ? Babam bunu duyacak" dediğimde Harry telaşla "Aptal koş hayatta kalırsan babanın haberi olur o yüzden büyük salona HADİİİİ!" Harry'nin asıl önceliği Hermione'ydi aslına bakarsak . Koşarken sürekli etrafa bakıyor Hermione'nin elinden çekiştiriyordu Harry yine etrafına bakarken önümüze çıkmaması gereken birşey çıktı. 2 kurtadam. Hakkında hiçbirşey bilmediğim garip yaratıklar. "Onlar hakkında okumuştum doğal düşmanları hipogriflerdir" diye bağrındı yanımdaki Hermione "Arkama geçin "diye bağırdı Harry . 2'mizde sorgulamadan geçtik "EXPECTO PATRONUM" diye bağırdı Harry ve asasının ucundan gümüşi bir hipogrif çıktı ama bu onları kovamazdı bu sadece buhardı derken kurtadamlar kaçmaya başladılar. Bizde büyük salona doğru koşmaya başladık. Büyük Salonda ise iğne atsam yere düşmezdi ancak çıt ses'te çıkmıyordu. Köşede ağlayan öğretmenler vardı tabi hepsi burada da değildi 2 'si yoktu  Biçim değiştirme tılsım iksir ve ksks profesörleri ortada yoktu. Umarım savaşıyorlardır .Ben bir Malfoyum korunmam gerek. Hele bir şu olaylar geçsin babam bunları duyacak.En sonunda Profesörler geldi . Dumbledore gerçekten ölmüş. İyi oldu o bunaktan kurtulduğumuz. Hiç de sevmezdim onu  aptal o koca burnunu başka insanların hayatına sokmaktan zevk alan bir aptaldı o . Neyini bu kadar abarttıklarını da anlamıyordum .Ve kapı açıldı içeriye öğretmenler girip kurtadamların püskürtüldüğünü söyledi. Aptal küçük weasley altına işemişti. "Hey weasel altına bez takmayı bıraktığını bilmiyordum " dediğimde ikizlere göz kırptım onlarla anlaşabiliyorduk en azından aptal küçük weasel gibi değildiler. Dumbledore'un cenazesi için  bahçede toplandık. "Lumos " dedim ve herkes ağlayarak asasını kaldırdı. Dumbledore gömülürken en çok profesör Mcgonagoll ağlıyordu.  

Arkadaşlar gelmiyor ilham artık uzun  yazamıyorum ondan dolayı

Harmione- Sahte AnılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin