Jmelí: Používá se pro plodnost, tvořivost, prevenci nemocí / neštěstí a ochranu před negativními kouzly a magií. Pověste v domácnosti na ochranu před bleskem a ohněm. Noste v amuletu, aby odrazil negativitu a špatnou vůli a chránil. Používejte v rituálních koupelích nebo modlitebních miskách pro léčení. Jedovaté, používejte opatrně.
Hořčičná semínka: Odvaha, víra a vytrvalost. V malém sáčku vezměte několik zrn, abyste zabránili zranění. Použijte žluté hořčičné semínko v amuletu, abyste dosáhli víry a úspěchu.
Dub: Nejposvátnější ze všech stromů, jeho dřevo se často používá při výrobě magických nástrojů. Listy spalte pro čištění. Použití v amuletech plodnosti. Moudrost a síla, pro štěstí a pro zvýšení přitažlivosti.
Olivy: věrnost, manželství, mír, peníze. Zajišťuje věrnost v lásce a používá se k přilákání manželského partnera. Plodnost a bezpečnost v lásce, rodině a podnikání.
Olivový list: Mezi magická použití patří mír, potence, plodnost, léčení, ochrana.
Cibule: Prosperita, stabilita, vytrvalost a ochrana. Spálit cibulové květy k vyhnání špatných návyků a negativních vlivů.
Pomeranč: Přiláká hojnost a štěstí prostřednictvím lásky a manželství. Soustřeďte se na otázku při jídle pomeranče, pak spočítejte semena. Sudý počet semen znamená, že odpověď je ne, lichý počet semen znamená ano. Použijte listy a květiny v milostných rituálech. Přidejte do lázně vodu z pomeranče, abyste zvýšili atraktivitu a krásu.