Pomerančové květy: Přitahují prosperitu a stabilitu; přináší harmonii, mír, emoční otevřenost a lásku. Použití v bylinných lázních pro přitažlivost.
Pomerančové slupky: Magické použití zahrnuje lásku, věštění, štěstí, peníze a požehnání domu. Použití v sáčcích a amuletech přináší štěstí.
Orchideje: Koncentrace, posílení paměti, zaměření a vůle.
Oregano: Radost, síla, vitalita a přidaná energie
Petržel: Uklidňuje a chrání. Přináší prosperitu a štěstí. Obnovuje pocit pohody. Použití v kouzlech zvyšuje sílu a vitalitu po operaci nebo nemoci. Umístěte na talíře jídla, abyste zabránili otravě, pokud je jídlo otrávené. Užitečné pro koupele k očištění a ukončení neštěstí. Smíchejte s jasmínem, abyste byli přitažlivější pro opačné pohlaví.
Broskev: Plodnost, láska a moudrost. Vezměte broskvové dřevo pro dlouhý život. Pro plodnost a lásku používejte broskvové pecky nebo sušené ovoce v amuletech a sáčcích.
Hruška: Chtíč a láska. Používejte sušené ovoce v amuletech a sáčcích pro lásku.
Černý pepř: Odvaha, vyloučení negativních vibrací. Spalujte, abyste se zbavili špatných vibrací. Poskytuje odvahu čelit obtížným situacím.
Máta peprná: Používá se ke zvýšení vibrací prostoru nebo kouzel a do kadidel pro léčení a čištění. Umístěte do polštáře na spánek, abyste zajistili klidný spánek a přinášeli prorocké sny. Spalte, abyste vyčistili nemoc a negativní energii. Smíchjte s dalšími bylinami, abyste podpořili přání lásky a hojnosti.
Ananas: Štěstí, peníze a čistota. Přidejte do vany vodu z ananasu, abyste přilákali štěstí.
Pupeny růžové růže: božská, emocionální a myslící láska. Začíná budovat dlouhodobý vztah.
Pistácie: Lámání kouzel lásky.
Švestky: Léčení, mír a láska.
Granátové jablko: Věštění, přání, bohatství a plodnost.
Maková semena: Radost, zvýšené povědomí, láska, štěstí, neviditelnost. Populární ingredience v zahradní magii. Spěte na polštáři naplněném mákem, aby se vám ulevilo od nespavosti.