❣️VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM❣️
🌹SİZLERİ SEVİYORUM 🌹
Sesini duyduğumda ağzımı açmadan edemedim,bu onun sesine çok benziyordu.
Beynimin bana oynadığı oyunlardan biri misin? Hayır jiyo kendine gel. Öyle biri yok bunların hepsi sadece oyundan ibaret.
Hâlâ ellerimizin bitişik olduğunu fark edemedim bile, onun hızla elini çekmesiyle yüzüne odaklandım sanki... Sanki rahatsız olmuş gibiydi iyi ama neden?
Bakışları tekrardan baya lara'ya yönelmiş ve ona gülümsemesini sunmuştu aralarında güçlü bir bağ varmış gibi görünüyordu.
"jimin, bu jiyo senin yeni hastan ama senden istediğim bir şey var. Jiyo benim için çok özel, bu süreçte... Tedavi sürecinde ona çok iyi bakmanı istiyorum bunu yapar mısın?"
Kafasını tekrardan bana çevirip gülümsemişti ne kadar da iyi bir doktor öyle değil mi?
" sen hiç merak etme lara ben ona çok iyi bakacağım , jiyo benim hastam değil kardeşim gibi ve sana söz veriyorum kendime nasıl bakıyorsam ona da öyle bakacağım . " bana gülümsemesiyle bende ona gülümsemiştim çok sıcak kanlı biri gibi görünüyordu.
"jiyo tatlım tedavine hazır mısın? Bugünden itibaren başlıyoruz sen şimdi eve gidip eşyalarını getir olur mu?" kafamı sallayıp ayağa kalktım, önlerinde eğilip odadan çıktım. Bugün her şey bitiyor...
°
°
°
°Eve varmış ve tüm eşyalarımı bavula koymuştum, yatağın üzerine attım kendimi uzun bir süre buraya gelmeyecektim çok can sıkıcı.
Telefonuma gelen bildirim ile telefon yeni aklıma gelmişti, elime alıp bildirime baktım instagram bildirime tıklayıp ne olduğuna baktım.
1 takip istediği, park jimin.
İsteğini onaylayıp telefonumun kilidini kapattım, şimdi gitmem gerekiyordu bu çok zordu ama gitmem gerekiyordu evimi bırakıp o hastaneye gitmem gerekiyordu.
Yataktan kalkacakken belime dolanan eller ile yerimden kıpırdayamadım offf o yine gelmişti tek fark bu sefer ona inanmıyordum o gerçek falan değildi!!
Elleri karın bölgemi okşarken vücudum uyuşmuş gibi hissediyordum, her zaman böyle hissetiriyordu bana...peki ya ben bu işkenceye daha ne kadar dayanacaktım?
Kulağımda hissettiğim ılık nefesiyle başım dönmüştü... benden ayrılmasa şuracıkta bayılacaktım,bu kadarı fazla!
"jiyo, Mmm... çok güzel kokuyorsun güzelim."gözlerimin dolduğunu bile anlamamıştım, canım yanıyordu...onun gerçek olmadığını düşündükçe kalbim paramparça oluyordu.
"lütfen uzak dur benden, sen gerçek değilsin biliyorum. Daha fazla acı çektirme bana, d-dayanamıyorum."
Boynumu öpmeye başladığında kalbimin her zamankinden daha da hızlı attığını farkettim, üstümde etkisi çok fazlaydı ve bana zarar veriyordu.
"Ben gerçeğim, bundan sonra çok yakınında olacağım sadece bana güven, bana inan, beni sev, bana sarıl istiyorum."hayır jiyo inanma ona bu sadece senin hayal gücün ve o birazdan gidecek.
" hayır, gerçek değilsin işte... O zaman neden bana yüzünü göstermiyorsun?sadece bana dokunup gidiyorsun bu benim canımı yakıyor anlamıyor musun? "hâlâ boynumu öpmeye devam ediyordu sanki beni duymuyor gibiydi.
Elleri göğsümün üstünde durmuştu ne yapıyordu öyle? Hayalimdeki erkek sapık mı? ( tamam saçmalamış olabilirim kahzkwbzlwkzns)
" Seni çok seviyorum, seni çok seviyorum, seni çok seviyorum, seni çok seviyorum, seni çok seviyorum." bu bana güven vermiyordu sadece canımı yakıyordu elleriyle kalbimi sıkıyormuş gibi.
"yeter artık git burdan! Yakında kurtulacağım senden tedavi olup senden kurtulacağım . Ben sana dokunmak isterken seni öpmek isterken... Her neyse Siktir et."
Benim ne istediğim onun umurunda mıydı? Tabikide hayır, neden olsun ki? Ben kimim ki? Hayali biriyle sevişen APTAL kızın tekiyim. Ama artık böyle olmayacak her şeyi değiştireceğim ve yoluma tek başıma devam edeceğim.
" Jiyo o lanet sesini kes! NEDEN BANA İNANMAK İSTEMİYORSUN?! DAHA NE KADAR SENİ SEVDİĞİMİ SÖYLEYECEĞİM? sana son kez söylüyorum güven bana." şaka gibiydi ona nasıl inanmamı isteye bilirdi? Saçma.
"çık git evimden ÇIK!!" öpmeyi durdurmuş elini de göğsümden çekmişti, evet böyle daha iyiydim.
" ben özür dilerim niyetim seni üzmek degildi sadece bilmeni isterim ki... Seni çok seviyorum güzelim.
Yine geleceğim" saçıma bir öpücük bırakmıştı hâlâ geleceğim diyordu GELME."Ya sen laf-" arkamı dönmem ile sözüm yarıda kesilmişti... Gitmişti.
Her neyse böyle daha iyi, yataktan kalıp bavulumu peşimden sürükleyip çıktım odadan. Daha fazla kalmak istemiyorum burda bir an önce hastaneye gitmem gerekiyordu, çok geç kalmıştım zaten.
Hastane kapısından içeri girer girmez gözüme jimin bey takılmıştı beni bekliyor olmalıydı.
Hemen yanıma gelip bavulu elimden alıp birine verdi odama çıkarması için. Ne kadar da nazik biri.
"hah geldin mi jiyo? Sen hemen odana çıkıp dinlen olur mu? hazırlıklar bugüne yetişmedi tedaviye yarın başlıyoruz, kendini nasıl hissediyorsun? Yine hayal gördün mü?" ne kadar da çok soru soruyordu böyle.
"Evet jimin bey yine gördüm ama... Bu sefer ona inanmadım." gözlerinin içi gülüyordu iyileşme süreci olmalıydı.
"aferin jiyo, sen ona inanmamaya devam edersen kendiliğinden gidecektir sen emin ol. Hadi şimdi odana git de dinlen ben buralardayım bir şeye ihtiyacın olursa söyleye bilirsin olur mu?" kafamı sallayıp oradan ayrıldım görevliyi takip edip odama geçtim.
Yatağıma uzandım ve bugün olanları düşündüm jimin beyin sesi ona çok ama çok benziyordu, ama normal bir şey ses benzerlikleri olabilir degil mi?
Gözlerimin kapanmasıyla Yerimden sıçradım. Neler oluyordu böyle? Üstüme biri vardı ağırlığını çok vermeden uzanıyordu üstümede.
Kim olduğunu tahmin etmek zor olmadı bana yine geleceğim demişti ve bu oydu off yine kalbim hızlanmaya başlamıştı işte.
Dudaklarımın üstüne örtünen dudakları beni yine sarhoş etmişti... Bu her kimse bana hiç ama hiç iyi gelmiyordu. Nazikçe dudaklarımı öpüyor ara sıra da emiyordu, hadi ama bu hiç adil değil!
"güzelim ben geldim, hâlâ bana inanmıyor musun?" hayır inanmıyorum, inanmayacam.
"yüzünü bile görmediğim sadece ben gerçeğim diyen birine inanacağımı sanıyorsan yanılıyorsun." tekrardan dudaklarıma kapanıp bu sefer ısırmıştı çok ileri gidiyordu ama!
"işte burda yanılıyorsun bebeğim,yüzümü çok yakın bir zamanda gördün..."
Hasiktir neler oluyor böyle kzhwkzbkwns şimdi gidip diğer bölümlerde bir kaç yazım hatasını düzelteceğim, nasıl olmuş yorumlarda belirtirseniz sevinirim:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙏𝙐𝙏𝙎𝘼𝙆(𝙋𝙅𝙈)
Random"jiyo seni ne kadar istediğimi, arzu ettiğimi hayal bile edemezsin güzelim. Kollarıma gel!" ~YETİŞKİN İÇERİK~