6

16 4 25
                                    

Kapıyı tıklamaya başladı. Ses gelmiyordu ve Tae'nin içini bir korku kaplıyordu...

"Jimin! Aç şu Aptal Kapıyı!"

Jimin hıçkırıkları arasından zar zor kurtulmuştu. Sarıldığı yastığı yatakta bırakıp sendeleye sendeleye kapıya yürüdü. Korkuyla ve Telaşla Kapıyı açtı

Tae karşısında gözleri ağlamaktan kızarmış bir adet Jimin gördüğünde ona hızlıca sarıldı. Çikolata poşetleri yere düşmüştü ama şuan  Tae'nin tek düşündüğü sevdiği adamdı.

Y/N: Orospu çocukları ben size böle mi öğrettim? Nimet lan onlar! Çabuk kaldırın bakim

Tae Yazarı duyduğu anda Jimin'den ayrıldı ve poşetleri eline aldı.

"Jimin amınakoycam ama bi ağlamayı kes de mutfağın yerini söyle"

"Sus Lan ukeyim ben Ağlarım Oç. Sövme söverler"

Y/N: Siz verin bana onları, siz sevişin ben yiyeyim. Ha bu arada Tae Jimin aşkıma sövüp durma bak kaparlar çocuğu. Taş gibi çocuk
Yani Jinuk olmasa ben bile yavşardım lan bu çocua

"Taaam awsu hadi yürü"

Tae Poşetleri bana verdikten sonra Jimin'e sarılmaya devam etti.
(Buradan sonra ciddiyim tamam lan piçlik yapmıcam)

Tae Jimin'den ayrıldı ve minik bedeni kucağına alıp ilerlemeye başladı. Bir kaç yanlış denemeden sonra yatak odasını buldu.

Yağmur hala şiddettli bir şekilde yağıyordu ve Jimin her Yıldırım düştüğünde daha şiddetli ağlıyordu.

Tae Jimin'i narin bir şekilde yatağa bıraktıktan sonra kendisi de onun yanına geldi ve yorganı açıp içine girdiler.

"Bebeğim Tamam, Geçecek... Sakin ol"

Tae, bunları söylerken aynı zamanda da Jimin'in saçlarını okşuyordu. Daha sonra ise Jimin'in saçlarına minik minik öpücükler kondurmaya başladı.

"Tae. Uyuyalım mı??"

Tae, Jimin'in gözyaşları arasında sorduğu soruya ilk önce şaşırsa da daha sonra onayladı. İçerisi Yağmur yağdığı için karanlıklı. Ve içerisi dışarıya tezat sıcaktı çünkü kaloriferler  çalışıyordu.

Jimin biraz doğruldu.Tişörtünü ve Şortunu çıkarttı. Artık sadece İç Çamaşırı vardı. Tae, Jimin'in kaslarına bakmamak için büyük bir çaba sarfediyordu fakat bunu başarabilmiş sayılmazdı.

Y/N: Bir güzellik yapacağım ve bu hoşunuza gidecek ehe

Tae artık tamamen Jimin'e kendini kaptırmışken o da Jimin'i taklit etti ve yatakta yatar pozisyona geldiler. Tae Jimin'e sarıldıktan sonra onu kendine çekti ve Jimin'in Kendisinin o kaslı göğsünde kaybolmasını sağladı.

Tae gözlerini kapatmıştı ve uyumaya hazırlanıyordu ki, Jimin elini...

Devamı diğer bölümde aşklarım öpüldünüz


























Belki bi umut dewam etmişimdir die mi inion?



















Taam lan şaka yaptım dewamke SLÖDFKŞÜQW6ŞVDÖWQ







Jimin elini Tae'nin beline indirdi. Biraz fazla aşağıya inmişti ki galiba Tae'nin inlemesi odada yayıldı.

















LAAAAN Jimin nabıon awsu? SDÖLÖWÖKŞBÖVCŞIAİUQNİ

4 yıl sonra yb bbebqlerr

Brawl Stars | VMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin