Arkadaşlarım sevgili okurlar hepiniz yeni bölüme hoşgeldiniz hadi bakalım başlayalım💙💗💗💗💗💗💗
💙❤❤❤❤❤💛
💙❤HELLO ♪❤💛
💙❤👍☀👎❤💛
💙❤☮ O˥˥ƎH❤💛
💙❤❤❤❤❤💛
💚💚💚💚💚💚💛
Her geçen gün Mars ta yaşamımız zorlaşıyordu. Uzaylıları gizli bir şekilde izliyorduk. Onların bize zarar verip veremeyeceğini anlamaya çalışıyorduk.
Uzaylılar yiyecek ve su bulamadıkları için aşırı derece sinirli ve her bulduklarını yiyecek durumdaydılar. Tabi buna bizlerde dahiliz 😩. Kendimize yeni bir gezegen bulmak zorunda kalabilirdik. Ve bunun mümkün olacağını hiç sanmıyorum. Çünkü ya çok sıcaklar ya da çok soğuklar. Bu nedenle yaşamamız mümkün olmayabilir. Araştırmalara devam ediyor bilim insanları.
Uzaylılar henüz bizi görmüş değil veya biz öyle sanıyoruz. Nede olsa bir umut öyle düşünüyoruz. Burada mevsim,sabah ve akşam yok. Hava bir sıcak bir soğuk. Bir aydınlık bir karanlık. Buraya tamamen yerleşmiş değiliz. Nede olsa uzaylılar bize ne yapacak bilmiyoruz bilmekte istemiyorum doğrusu çünkü çok korkuyorum. Çok korkuyoruz tüm insanlar. Bir sabah uyandım daha doğrusu sabah diye düşündüğüm bir zaman uyandım ve yerin sarsıldığını hissettim korkuyla uyandım tek uyanan ben değildim birçok kişi uyanmıştı.
İlk önce gök taşı düştüğünü sandık çünkü arada sırada böyle oluyordu.
Ama hiçte öyle birşey değildi bizim sonumuzun geldiği bir güne uyanmıştı
m resmen bu bir felaketti.😭Evet canlar bir bölümün daha sonuna geldik merak edin biraz değil mi?
Sizce bizim sonumuz olan felaket ne?
Bunun uzaylılar ile ilgisi olabilir mi?
Bu bölümü nasıl buldunuz?Votelemeyi ,sorularımı cevaplamayı ve kendinize iyi bakmayı unutmayın kucak dolusu sevgiler hoşçakalın ❤♡