Biliyorum sizleri merak içinde bıraktım ama hadi devam edelim. Yukarıda en sevdiğim şarkıvar iyi okumalar.
Sarsıntıdan dolayı hepimiz ürkmüştük.
Gök taşının düştüğünü sanmıştık ama bunun nedeni uzaylıların ta kendisiydi. Onlar bizim varlığımızdan önce Marsın çevresinde olan ve bizim yaşamamız için gerekli olan havayı biriktiren balonu patlatmaya çalışıyorlardı. Oksijen alamayınca tabikide havasızlıktan ölecektik. Uzaylılar sivri ve keskin dişleri ile balonu patlatmayı başarmıştılar. Artık nefes alamıyorduk. Ve bu bizim için bir sondu.
Nefesim kesilmişti ve herkesinde aynı şekildeydi. Yere yığıldım. Ölüyordum artık benim ve tüm insanlığın sonu gelmişti diye düşünürken beni kaldıran birşey hissettim ve uzaylıların insanları fark ettiğini ve bizi topladığını gördüm ve artık nefessizliğe dayanamadım. Ve karanlığın esiri oldum.
Diye düşünürken gözletim açıldı ve hayata geri döndüm. Başımda gördüğüm kişiyle korktum. Garip sesler vardı. Tüm insanlar canlanmıştı. Buna inanamıyorum 😱Bir bölümün daha sonundayız biliyorum bölümler kısa ama sizleri meraklandırmak istiyorum kusura bakmayın.
Şimdi sizleri sorularım ile başbaşa bırakıyorum.
Sizce uzaylılar bize ne yaptı?
Tüm insanlar nasıl tekrar hayata tutundu?
Bu bölümü nasıl buldunuz?
Umarım beğenmişsinizdir. Hoşça mutlulukla kalın. Vote yapmayı ve yeni çalışmalarımdan haberdar olmak için beni takip etmeyi unutmayın.
#BelinayGnz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
100 SENE SONRA OLACAKLAR
Aléatoire100 sene sonra olacakları kendi yorumum ile yazdım ❤