Arkadaşlar uzun zamandır sizlere yeni bölüm yazamadım çünkü kendimi acayip bir şekilde kitap okumaya verdiğim için oldu kusura bakmayın ama şimdi yeni bölüm ile karşınızdayım.
Sizlere insanlar dışında canlılar olduğunu söylemiştim. Gerçekten çok korkunçtu biz onlara uzaylı diyorduk yeşil zayıf bir şey olarak hayal etmiştik ama
hiçte böyle değiller birbirlerine benzediklerini söyleyebilirim. Bilim insanları sürekli araştırıyordu. Artık yaşam ile ölüm arasında bir döngüde gibiydik tabi bizim uzaylı diye tabir ettiğimiz canlılar ortaya çıkınca bu süreci iyice tetiklediler.
Umarım kormamışsınızdır çünkü bizi kendi gezegenlerinde yaşatmayacakları gözlerinden anlaşılıyordu ya da bana öyle geliyordu. Bilim insanları burada yaşamak için Marsın yüzeyindeki tozları yediklerini açıkladı. Biraz korkumuz azalsada içimde kötü hisler oluşturmuşlardı.
Sayılamıyacak kadar çoktular. Yaşamımızı bu canlıların korkusu ile geçiremezdik daha tam olarak burada yaşamaya alışamamısken bunlar. Burada çok rahat olduğumuzu söyleyemem çünkü yüzeyine sürekli gök taşları çarpıyordu ve bize deprem yaşatıyordu ve o canlılar.
Arkadaşlar bu bölümü burada bitiriyorum. Bu sıralar kitap okumaya takmış durumdayım sizleri sorularım ile başbaşa bırakıyorum :)
Uzaylı diye tabir ettiğimiz canlılar bizi Marsta yaşamamıza ixin verecek mi?
Onlarla konuşup anlaşabilecek miyiz?
Bizlere zara verecekler mi?
Cevaplarınızı bekliyorum yeni bölümde yeni macerada sizleri bekliyeceğim kendinize iyi bakın hoşca mutlulukla kalın inşallah.
;)