⚡️3.Bölüm⚡️

55 11 31
                                    

Telefonunun çalmasıyla yerdeki bakışlarımı telefona çevirdim. Kuzenimdi.

*Konuşma*

~Ya kızım sen iyi misin? Beynini mi düşürdün.

~En azından varmış ki
düşürmüşüm.

~Laf atmayı bırak. Hemen oraya geliyorum. Şirketten çıkma!

(Telefonu yüzüne kapattım.)

*Konuşma sona erdi*

Olduğum yerde beklemeye başladım. İçeri birinin girmesiyle kafamı kaldırıp kişinin yüzüne baktım. Bu kişi Jungkook'tu. Kapıyı kapatıp yanımdaki boş yere oturdu. Yarama bakıp yüzünü buruştuyordu.

-Çok acıyor değil mi?

'Hayır' anlamında başımı salladım. Derin nefes alıp verdim.

-Eh sana abla mı demeliyim?

Şaşkın bir şekilde ona baktım. Sonra bütün vücudumu ona döndürdüm.

-Kaç yaşındasın?

-Eh 22.

-İyi, ama asla sana abi (oppa) demem.

-Ciddi misin? Benden küçük müsün?

-Evet.

-Peki kaç yaşındasın.

Ona baktım. Amacı yaşımı mı öğrenmekti cidden? Söylersem ne olabilirdi ki? Hiç bir şey...

-19.

-NE!? Sen ciddi misin?

-Evet.

Hiç bir tepki vermiyordum.

-Ah aman tanrım. 19 yaşında babanı öldürdün farkında mısın!?

-Aa benim babam mı vardı?

Anlamamış bir şekilde bana baktı. Ben konuşmaya devam ettim.

-Annemi aldatıp intihar etmesine neden olan, abimi öldüren ve bana 17 yıl boyunca durmadan işkence eden birine ASLA 'BABA' DEMEM!

-Tamam ben bir şey yapmadım.

Ona doğru bağırmıştım.

-Ah üzgünüm sinirlendiğimde ne yaptığımı bilmiyorum.

-Sorun de—

Jungkook'un cümlesini bölen şey kapının bir anda hızla açılması oldu. Kapı sertçe arkaya, duvara çarptı. Bu kişi kuzenim Jinwoo'ydu (idol olanı değil). Kolumdan sıkıca tuttu. Kuzenim diye karşılık vermedim. Şirketin tam ortasına getirdi. Bileğim kopacak sandım. Ama canım acımamıştı. Herhalde kolumu görmedi, böyle çekiştirdiğine göre.

-BABANI ÖLDÜRDÜN VE O KİŞİ BENİM AMCAMDI! SEN NE YAPTIĞININ FARKINDA MISIN?

Sağ -vurulan- kolumu ona döndürdüm.

-N-NE OLDU SANA?

-Hiiç canım sıkılmış- YA SEN KAFADAN MI GİDİKSİN? O İNTİKAMIMI ALDIĞIM ADAM BENİ VURMUŞTU. BENDE ONU VURDUM.

-Farkındaysan kimsen kalmadı? Ben olmasam ne yapacaksın. Kim senin yanında olacak?

-Sanki hep yanımdaydın da.

Bölüm sonu...

Evet o kadar yazıyorum ve emeğimin karşılığını alamıyorum. Çok teşekkürler(!)

I'm a bad girl | JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin