Autor: Signifies00229
Critic: Misha_Kilig
╰ T I T L U L ╮
☆ Sunt genul de persoană care admiră titlurile originale, iar acesta, sincer, este unul nemaiîntâlnit de mine, deci felicitări.
☆ Nu pot să nu specific faptul că, în mintea mea, titlul simbolizează o lume liniștită, în care "eul" este singur și meditează în natură, creând poezii cu gândurile ce-l străbat în acel moment.
╰ C O P E R T A ╮
☆ Ei bine, nu e chiar o copertă, ci pur și simplu o poză. Pentru a avea o carte bună, este necesară o copertă la fel de buna și de muncită. Pe mine m-a lovit inspirația și ți-am realizat o copertă, care, deși nu este incredibilă, mie îmi place. Dacă vrei, putem discuta în privat și ți-o voi prezenta, iar dacă-ți va plăcea, o poți folosi.
╰ D E S C R I E R E A ╮
☆ Este scurtă, însă îmi place. Atrage cititorul într-o lume plină de poezie și-i captează atenția.
╰ C O N Ț I N U T U L ╮
☆ Nu sunt o mare cunoscătoare de poezie, însă nu e rău. Versurile chiar au înțeles și alcătuiesc o poveste plină de farmec.
"Infinitul pare că se sfârșește,
Iar orizontul nostru arde,
Arde sub forma unei
Ilare forme de soare,
A unui soare mistuit de dor
— Ce dor, ce dor —"☆ M-am gândit că la final, în loc de "ce dor, ce dor" ar suna mai bine dacă ai spune "un dor sfâșietor". Este greșit spus "a unui soare", corect fiind "al unui soare". Și încă ceva, voiai să zici ilare sau hilare, fiindcă prima variantă nu am mai auzit-o până acum, sincer...
☆ Deci, fii atentă la greșeli și citește cu voce tare ce scri pentru a vedea dacă sună bine.
╰ S F A T U L ╮
☆ Fă rost de o copertă – din nou, te pot ajuta dacă dorești –, corectează greșelile și nu-ți pierde speranța. Vei reuși!
Plata: un follow pe contul meu personal – menționat mai sus și voturi la cărțile mele.
Până data viitoare, nu uitați să zâmbiți. Kiss!♡