Part 10

38 1 0
                                    

After kes pergaduhan dan perpisahan sementara antara kitorang, aku sedar yang dia makin lama makin jadi seprang short thinkers. Bagi dia semua benda yang serabutkan kepala dia ialah bebanan hidup. Jadi dia refused untuk ingat dan fix kembali dengan aku. Dia pilih untuk luapakan dan mulakan kehidupan yang baru dengan aku.

Kehidupan berjalan dengan berjaya sehingga satu hari, aku ajak dia teman makan lunch, dia pun okay, kitorang setup time, dia datang rumah, pickup aku. Kitorang pergi makan cendol kat warung berdekatan dengan rumah aku.. nak dijadikan cerita memang kelakar la sebab kg aku ramai pakcik makcik yang suka bercakap. Like i aid, kalau dah sayang semuanya ok 🙄💓 so, dia cakap mak dia sakit, nak pergi femasi beli ubat. Aku pun follow jelah.

Dia ajak jumpa mak dia, ko gila ? Relationship kau, taktau hujung pangkal nak jumpa makbapak, aku takank weh. Tapi dia paksa, dia cakap dia serius dengan aku. Aku pun on jelah.

Sampai rumah dia, dia introduces aku kat their family, and without know anything, adik aku snap gambar aku naik moto dengan bf aku, post dalam group family.. apa lagi, kene ceramah la dengan ayah😃☝🏻

Me as stupid daughter, ofcourse la backup diri sendiri. Ko gila tak backup, tau2 jadi anak angkat lak😂

So, berkenalan dengan family dia not really suck, for me just fine but mak dia agak funny as hell, orang kata masuk airr haa gitew 😂

Dah lepak lepak suddenly mak dia ajak aku teman dia pergi amik kakak2 my boyfriend balik kerja, me as stupid girl, okay kan jelah. Benda boleh naik grab siot 🙄😂 and my bf pun ajak aku ikut sekali🙄 see, everything was suck.

Dah pickup balik kerja, ofcourse la aku sampai rumah around 7++ centu,, yes tepat kebesokkan harinya. Pkp berjalan.

Nak dijadikam cerita, tu last perjumpaan kitorang. Suck ? Ofcourse, last jumpa family dia and...

Cinta pandang pertamaWhere stories live. Discover now