09

1.1K 114 16
                                    

Gucciv: Sen Jin'sin. Eğer beni istemiyor isen yalana gerek yoktu. İstenmediğim yerde durmam .

Lsvtjin: bak kafayı filan sıyırdı isen benim sorunum değil. Ben senin sevgilin değilim.

Lsvtjin: Zaten eğer senin sevgilin olmuş olsaydım ayrılırdım. İnsanlara inanmayan birisin.

••••••••••••

Telefonunu yere fırlatıp dolan gözlerin deki yaşların firar etmesine izin verdi, Taehyung. Çok canı yanıyordu. Ne olmuştu güzel sevgilisine? Neden hiçbir şey hatırlamıyordu? Onu hiç mi sevmemiş, hiç mi aşkla bakmamıştı gözlerine.

Şaka olsun istiyordu, Taehyung. Bir haberdi olan bitenden. Ne Jin'in araba kazası geçirerek hafızasını kaybettiğini biliyordu, ne de onun sevgilisi Namjoon'u.

Bilseydi böyle durur muydu acaba?
Bir an nefes alamadı, Taehyung. Bugünlerde birşeyler oluyordu ona. Tabi hiç bakmamıştı kendine Jin gittikten sonra.

Kararlıydı yarın doktora gidicekti. Çünkü canını yakan bir olay vardı zaten ikincisini kaldıramazdı.

Eline geçen doktor kartından hemen numarayı tuşladı ve randevu aldı. Yarın herşey kesinleşecekti.

Ama bilmiyordu canını fiziksel yakan şey onun sonu olacaktı...





Kurgu nereye gidiyor bilmiyorum ama angst biteceği kesinleşti. Umarım dilediğim gibi güzel yazabilmişimdir. Şimdilik bu kadar... Görüşürüz

Sorry, I'm Not Sorry | TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin