3.BÖLÜM (İREM'DEN:)

135 3 0
                                    

Yine bir okul sabahı...Herkes gibi okuldan nefret ediyordum , çantamı hazırladım dicem ama ne çantası ben ve çanta taşımak , siksen taşımam.Bizim sınıftakilerin defterlerinden yaprak koparıp resim çizerdim,tabi bok gibi olduğu için yırtıp atardım. Notlarımıda enayi Buse tutardı sıkıyosa tutmasın.Herkes benden korkardı,bende lanet olasıca geçmişimden korkardım. Talha ve Hazar da bunu biliyordu ama bilmedikleri bir şey vardı oda hala içimdekileri dışarıya yansıtmamamdı ,içimde sikik fırtınalar kopuyordu.Ben bunları düşünürken okulun bahçesine girmiştim.Güzel ve bakımlı bir kızdım ama bakımlı dediğime bakmayın öyleymiş gibi görünürdüm makyaj kimin umrunda ki.Sınıfa girip Emre'nin yanına oturdum,bizim çetedendi ve fazlasıyla yakışıklıydı kafalarımız birbirine çok uyuyordu ama o sinirlerine hakim olabilen birisiydi.''Talha'lar neden gelmedi?'' dedi.Lanet olsun bilmiyordum amk,nasıl bu sisik beyinliler bana haber vermeden bi yere giderlerdi lan..Emre'ye ''Lanet olsun bilmiyorum,sen okulda kal ben sana haber veririm ''dedim ve okuldan ayrıldım.Aslında okuldan yırtmıştım diye düşününce iç sesime küfrettim NERDE OLDUKLARINI BİL-Mİ-YO-RUM.. Hemen Talha'yı aradım açtımı sizce, tabikide açmadı.Aynı beyinsizliğe sahip olan Hazar'ı aradım açtı.Direk ''Nasıl bana haber vermezsiniz lan,nerdesiniz?'' derken lanet olasıca kurşun sesi beynimde patladı diyorum ama yalniş anlamayın benim beynim patlamadı,telefondan ses geldi.Telefon kapandı,küfrederek evime gittim arabama atlayıp deponun yolunu tuttum.Bu sırada da Emre'yi aradım ve onuda depoya çağırdım , tabiki oda bu olanlara küfretmişti.Depoya girdim çeteden birkaç kişi vardı.Bağırmaya başladım.''Geri zekalılar,ne olduda bizimkiler çatışmaya gitti ve bana haber vermedi.'' Emre beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama oda en az benim kadar endişeliydi.Hazar yada Talha vurulmuş olabilirdi,çetedeki diğer herkes umrumda bile değildi.Ceyhun söze girdi ''Talha sert bir dilde sana haber vermememizi söyledi''deyince üstüne atladım.''Ve sen onu dinledin ha,size kaç defa söylemem gerekli , sorumluluğu ben üstlenirim diye üstüne basa basa size söylemiştim, NEREYE GİTTİLER? ''diye gürledim.Ceyhun tam yerlerini söyleyecekken,deponun kapısından ses geldi.Kafamı çevirmemle 2tane şaşkın malla karşılaşmam bir oldu.Hazar'ın kolu kanıyordu,endişendim mi...ahhahahahaha tabikide koca bir hayır.Bu olayları çok yaşamıştık,kaç kez vurulduğumuzu yada bıçaklandığımızı saymayı bırakmıştım.Talha şaşkınlığını atınca Ceyhun'un üzerine yürüdü ''Sana haber verme dememişmiydim, mal''. Talha salak salak bağırırken bende ona bağırdım,lanet olsun her şey boka sarmıştı.''Asıl sen nereye gittiğinizi bana haber vermezsiniz ha,ne olduda bana haber vermediniz.'' Talha bu çıkışıma hiç şaşırmamıştı,gruptan Murat ise Hazar'ın kolundaki kurşunu çıkarmakla meşguldu arada Hazar'ın inlemeleri geliyordu.Talha daha yükek bir sesle ''Senin için gerizekalı , o lanet olasıca sikik beyinli eski sevgilin yüzünden.'' Şaşırmıştım,lanet olsun beni çağırmamakta haklıydılar.Yamanla ayrılalı uzun zaman olmuştu,piç yakışıklımıydı-evettt-ama umrumda mıydı tabikide hayır piç kurusu bana tecavüz etmeye kalkmıştı . Piç kurusu çok güçlü ve ayı gibi bir şeydi ve onu engellemeye çalışırken ben zarar görüyodum. Talha ve Hazar olmasaydı ne bok yiceğim çok belli bir şeydi.''Yine ne yapmaya çalıştı o piç kurusu ?'' dedim. Sesim farklı çıkmıştı. Ne olmuştu bana böyle o herifen korkuyordum ,peşimi hala bırakmaması beni mahfediyordu. Hazar söze daldı '' Sikik herif internetten sana mesaj atmış,yine sikik cümleler kullanınca ve seni takip edişini öğreninice ,olanlar bu işte yorma bizi.''Ben ''Peki ne oldu ,hala yaşıyor mu o piç?'' dedim.Talha'nın ve Hazar'ın bakışları cevap için yeterliydi.Hiçbir şey demeden hızla depodan dışarıya çıktım.Kimsenin ben bu durumdayken yanıma geliceğini zannetmiyordum.İçeriden Talha , Hazar , Emre ve hepsinin sesini durmamak için baya yürüdüm. Cebimdeki telefon titredi ,küfrederek telefon baktım.Yaman orospusundan mesaj gelmişti.Numarasını artık ezberlemiştim.''Kardeşin Burak ne kadarda güzel uyuyor . Uykusunun bölünmesini sende istemezsin dimi GÜZELİM.''

Nasıl olmuş bebekler? Yorumlarınızı bekliyorum.... ;)

AdaletsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin