4.BÖLÜM

169 2 1
                                    

Depoda odama doğru ilerledim biraz kafa dağıtmaya ihtiyacim vardı.Hazar ise sarılı kolunun ağrısını dindirmek için çok içmişti ve şuan ne mi yapıyodu hala ve hala içiyirordu.Bende içecektim aslında içki sevdiğim bir şey değildi ama ona ihtiyacım varmış gibi hissediyordum,içince hayat bana güzeldi valla.

İçkimi yudumlarken İrem'i düşündüm,o piç Yaman neler yaşatmıştı ona.Artık neden eroin felan kullandığını anlamışsınızdır.Onu o herifin elinden kurtardıktan sonra ara sokakta ilerlerken satıcıları gördü.Ben daha ne olduğunu anlayamadan para dahi vermeden gidip almıştı.Herkes bizi tanıyordu bu yüzden ,onlara para verme gereği duymuş olmamalıydı.Uyarılarıma rağmen tıslayarak ''Bana karışma ve siktir olup git,yalnız kalmak istiyorum.'' demişti. Ne halt yiyebilirdim ki göt kafalı çektikçe çekmişti hala içiyordu ama o kadarda değil,nasıl o zehre katlanabiliyordu anlamıyorum.

Ben 3. şişenin dibini boylamışken telefonum çalmaya başladı.İrem arıyordu .LANET OLSUN.LANET OLSUN kesin bir şey olmuştu . İrem bu durumda beni asla aramazdı. Hemen düşüncelerimden kurtulup telefonu açtım.Sesi üzgün geliyordu '' Talha.Yaman'dan mesaj geldi Burakla tehtit etti.'' Ağlıyordu, en son onun ağladığını göreli çok uzun bir zaman olmuştu.''Tamam , sakin ol sakın eve tek gitme,duydun mu beni ORAYA GİTME.''Daha yüksek bir sesle ''Ne saçmalıyorsun sen tabikide gidiyorum ,o benim kadeşim lanet olsun onun okula gitmemesine nasıl izin verdim ben.''Hemen odamdan dışarı çıktım,bizimkilere el hareketleriyle hemen hazırlanmalarını anlattım.''İrem siktirtme belanı , bekle dediysem bekle biz yoldayız.''dedim ve telefonu kapattım,ben böyle ona nasihat çekmiştim ama gideceğini biliyordum.Hazar '' Ne bok oldu yine?'' dedi.''Orospu ço. Yaman,Burağın yanındaymış,İrem'i tehtit etmiş.''dedim.Hazar küfürler ediyordu,kendini zor tuttuğu çok belliydi aramızda Burakla en iyi anlaşan oydu.

Hızla silahlarımızla eve girdik.İrem elinde tabancasıyla çıktı ve bize sıktı.''Gerizekalı,biziz indir şunu.''diye bağırdım.Ne olduğunu anlayamadan İrem geldi ve boyuma atladı, sıkıca onu sarmaladım.Onu kendimden uzaklaştırınca ağlamış olduğunu fark ettim.''Nerede o amcık?'' deyip odada göz gezdirdim.Hazarlar çoktan yukarıya çıkmıştı.İrem sanki konuşmak istemiyormuş gibi elineki kağıdı gösterdi.''Mesajımda gayet ciddiydim aşkım,seni bu seferlik sadece tehtitle korkutmuş olabilirim ama artık neler yapabileceğimin farkına varmışsındır umarım.'' yazıyordu.İreme kağıdı uzatınca ''Burak iyi hala uyuyor.'' dedi. İçime su serpilmişti sanki.İrem su içmek için mutfağa gitti.Hazar yorulmuş ve bu olanlar bıkmış bi şekilde aşağıya inip kanepeye kuruldu.E haklıydı çocuk neler yaşıyorduk be hayatımız boktandı. Hazar '' Abi ben bu gece burda kalıcam İrem'i bırakamam'' deyince ''Bende kalıcam abi tek kişi olmaz.''dedim.Telefonum çalmaya başladı.Derin arıyordu,içimi bir şeyler kapladı.Ne oluyordu lan bana heye- yok lan sadece şaşırmıştım.Daha fazla beklemeden dışarıya çıkıp telefonu açtım.''Evet.''Şaşırmayın çünkü ben telefonu her zaman böyle açarım,kim ararsa bu ona 'ne bok anlatcaksan anlat,değerli vaktimi harcama'demekti.Ama nedense Derin'e böyle açtığım için çok azcık,minicik bir pişmanlık yaşadım,ona böyle yapmak istemiyordum.''Şey,ben Derin konuşamadık nasılsın?''.''İyi,sen?'' dedim.O çok hoş bir kızdı ama onu sevemezdim,hayatımı görmüyor musunuz,İrem'in kardeşi var diye neler oldu.O masum kıza bunları yaşatamazdım.Neden sosal medyadan numarasını bulup onu aradım hala çözebilmiş değilim.''Nasılsın,karşılaştığımız barda buluşalım mı,tabi eğer uygunsan.?''.Aslında onu buluşmak istiyordum ama bu gece İrem'i yalız bırakmamam gerekiyordu.''Derin,başka zaman buluşruz,benim önemli işlerim çıktı,bb.''dedim ve oda ''Tamam,sorun değil görüşürüz.''dedi ve kapattım.Hazır dışarı çıkmışken,Murat'a -İrem'lerin evinin yakınlarındaki bakkal-uğradım ve para bok olduğu için en ağır ve pahalı içkilerden aldım.Bu gece İrem'in içkiyle kafa dağıtmasına ihtiyacı vardı,esrar kullanmasına izin veremezdim.İşim çok zor olacaktı.İçkileri alıp İremin evine gittim.

-------------------3 saat sonra.---

İrem deli gibi içmişti.İrem birden dökmüştü içini "neden amk neden benim ne suçum var böyle bir hayat yaşıyorum"dedi ve ağlamaya başladı.O sırada Burak uyandı" ne oldu abla" dedi.Hazar hemen Burağı alıp yukarı çıktı ve bizde çok yorgun bir gün geçirdiğimiz için erkenden yattık.

----SABAH---

Sabah uyandım çok yorucu bir gün geçmişti.İrem hala uyuyordu haklıydıda Hazar yanıma geldi "seninki napıyor" dedi.Benimki? Hazar "aynen seninki Derin napıyor"dedi."Dün bara gidelim dedi ama kabul etmedim bu gece gidelimmi hep beraber"dedim."olur"dedi.Çok heyecanlanmıştım sanırım aşıktım ben bu kıza.İrem uyanmıştı yanımıza gelip "naber piçler"dedi.Bu gece bara gidiyoruz hiç itiraz istemem bak dedim."hım hayırdır ?"dedi.Derinde olucak bizle dedim."he anladım Derin o bardakiydi demi"dedi.Aynen dedim.Hadi okula gidelim devamsızlık artıyo amk.Hazırlandık ve okula gittik.Amına kodumunu dersini diledik tabiki herzamanki gibi ben uyudum.Uyumadan o okulda duramazdım.Öğretmen "Talha bu denklemi sen çöz"dedi.Bende nei bulcam bu denklemde hocam dedim.Hoca"X yerine ne gelecek" dedi.Bende hocam x i bulursam y nin hatırı kalmazmı hocam deyip kahkaha attım.Hoca suratıma bi tokat attı ananı sikeyim dedim.Ama hoca duymadı.Eve geldim biraz dinlendim ve Derinle mesajlaştım.Çok seviyorum ben bu kızı ya.

---AKŞAM---

Akşam Hazar ve İremle buluşup bara gittik.Derin sonradan katıldı aramıza.Derin "naber arkadaşlar"dedi.İyi dedik "gel otur yanımıza"dedim.Geldi ve benim yanıma oturdu.Normal bir hayatım olsa hiç beklemeden elini tutardım ara sıra elim onun eline gidiyordu ama yapamazdım masum bir kızın hayatını kirletmiş olurdum.Çok güzel bir gece geçiyordu.Derin "makyajımı tazelemem lazım benimle gelirmisin" dedi.Tabiki gelirim tuvaletin önüne gelmiştik."Biraz konuşabilirmiyiz"dedi."Tabi konuşalım"dedim."Geçen sefer telefonda söylemedin bardaki olay neydi öyle siz bir tür çetemisiniz" dedi."Bak Derin sana herşeyi anlatamam zaten merak etme bence"dedim ve gidip masaya oturuk.İrem ile Hazar votka manyağıdır sürekli içiyordular.Tabiki bende içmemezlik yapmazdım fakat votka çok içmezdim genellikle bira içerdim.Çok eğleniyorduk şarkılar biralar felan çok içmiştim birden Derinin elini tuttum ve onu öptüm nolduğunu şaşırmıştı ve yanakları kızarmıştı.Birden bara başka bir çeteden Kayra girdi ve yanında Zeynep.Oha Zeynep bir zamanlar bizim okuldandı ve bizle taklıyordu ben Zeynepe bakarken oda bana baktı pis pis gülümsedi.Orospu bizi kandırmıştı.Hazar ile İremde görmüştü olay çıkartamazdık Derin vardı.Zeynepe çok sinir olmuştuk pis orospu nasıl yaptı bize bunu başka çetedendi ama bu burda bitmedi bizi kandırmanın cezasını çekecek.

BEĞENDİNİZMİ ELİMDEN GELENİ YAPTIM BÖLÜMLER İLERLEDİKÇE DAHA UZUN YAZICAM-----:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AdaletsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin