1. bölüm

1K 23 77
                                    

Onlara doğru yakalaşan. Bir kötülük vardı . Bunu hepsi hissediyordu  ama kimsenin bu kötülüğün ne olduğuna dair en ufak fikiri bile yoktu o kötülük ilk önce Elena yi  ele geçirmişti 2 gündür ortada yoktu .
Herkes salonda toplanmış nerde olabileceğini düşünüyorlardı ortam sessizdi sessizliği ilk  bozan Alaric olmuştu" elena yı  katherina ile karıştırıp kaçırmış olabilirler " bir ihtimal sundu ama çok düşük bir ihitmaldi

"sanmıyorum şimdiye anlardı " stefan eğer katherina ile karıştırsalar  anlayacağını düşündü çünkü elena insandı katherina onlara zorluk çıkartıldı.

"ama..."Damon sözünü bitirmeden bir anda kapı açıldı ve vampir hızıyla yanlarına  katherina geldi damon onu görür göremez boğazına yapıştı

" sana da merhaba damon " katherina zor nefes aliyordu damon  boğazını öyle bi sıkmıştı ki konuşamıyordu bile

"ne işin var burda hemen anlat yoksa o taştan kalbini sökerim." Damon sinirle katherina ya bagirdi

" aa kalbimi kiriyosun ama yoksa bu sinirin biricik elena ' nın kacirl... " katherina acıyla inledi .

Damon sinirle elini katherina 'nın kalbine soktu "hemen anlat yoksa kalbin yerinde olmayacak sürtük "

Katerina zorla konuşmaya çalışarak "eğer elimi kalbinden çekersen anlaticam" damon yavaşça elini katherina ' nin kalbinden çekip onu yere indirdi. " bakın onu kaçıranlar onu klausa vermek icin kaçırdılar  çünkü elena bir petrova ikizi"

" klaus mu oda kim ve elenadan ne istiyor " diyerek konuya daldi caroline

"Eğer susarsan anlatıcam çakma sarışın " caroline gözlerini devirmekle  yetindi . Katerina sözlerine devam etti ." Klaus bir melez bit kurt vampir melezi ve bir koken vampir kurt adamlığı ortaya çıktığında annesi kurt tarafını lanetleyerek ortadan kaldırdı ve lanetide petrova kanı ile yaptı  şimdi o laneti bozmak istiyor ben vampir olmadan önce beni kulanmak istedi ama elinden kaçıp kurtulmayı başardım"

" peki bize nie yardım ediyosun ve elenayi bu olaydan nasıl kuraticaz" stefan hem endişeli  hem de meraklı bir şekilde ortalarda geziniyordu

" 500 yıldır klaustan kaçıyorum ona ihanet ettiğim icin beni gorudgu yerde öldürür ve ayrıca sizin bana benimde size ihtiyacım var . Klaustan kurtulmanız bir az imkansız bir koken vampir ve öldürülemez sadece akmeşe kazığı gerekir ama onuda vampir olduklarında  yaktılar.  Eğer elena vampir olursa laneti bozmaz" katherina elenayi ne kadar sevmesede kendi iyiliği için biraz iyilik yapsa fena olmazdı.

"Hey! Bu olaydan önce elenayi bulmamız gerekmiyormu ? Eğer elenayi bulursak klaus sorununu daha rahat çozeriz" caroline çok sınırlıydı çünkü elenanin kaybolmasını kendi suçu olarak görüyordu. Onu partiden sonra yalnız bırakmamalıydı

Bu klaus sorunu şuan damonun en küçük sorunuydu  ilk elenayi bulması gerekiyordu. " barbie haklı klaus elenayü ele geçirmeden bizim onu bulmamız lazım. " damonun aklima bir plan gelmişti büyük ihtimal ise yarayabilirdi." Bakin bonnie elena ve klaus icin yer bulma büyüsü yapsın bir grup elena yı almaya gider diğer grupta klausun peşine düşer eğer klausun her adımından haberimiz olursa elenayi daha kolay koruruz "  suan icin en uygun plan buydu .

" Bir dakika benim büyülerim öyle yapılmaz klausun bir eşyası yada fotoğrafı lazim bilmediğim birini bulamam " Bu büyü işlerinden anlamamlari bonnie yi çok sınır ediyordu

" ben de fotoğrafı olması lazim sadece fotoğraf yeterlimi ? "

" fotoğraf yeterli olucaktir biran önce getirsen iyi olur katherina sen fotoğrafı getirinceye kadar ben de elenayi bulmaya çalışacam"

Bir küçük Klaroline Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin