Capitolul I- Descrierea personajelor

56 4 0
                                    

Alex e un baiat de 17 ani.... Chipul alb,acoperit de cenusa, ochii albastri de o culoare metalica si pielea roziatica datorita frigului in care

a trebuit sa traiasca. Niciodata nu ar trada ca sub aceste aparente. Acest baiat, duce in spate o poveste foarte grea. Amintirile lui Alex erau unele groaznice, erau niste amintiri urate...Fiind in padure casa lor, in pustietate, mii si mii de accidente se intamplau acolo. Animalele salbatice care le-au daramat casa, certurile de acasa, pentru Alex viata nu mai avea rost.In fiecare zi, minut si secunda el trebuia sa se ascunda intr-o camera si incerca sa ingnore sunetele de teroare auzite din cealalta camera.

Chiar daca avea parinti, el trebuia sa se duca mereu sa isi vaneze propria hrana.

Intr-o zi, parintii neavand ce sa manance au gasit niste ciuperci care erau otravitoare. Acestia au murit datorita bolii din ciuperca iar de atunci ghinionul s-a extins. Un trasnet cauzand un incediu, Alex ramanand fara nimic si nimeni...

Trebuia sa supravetuiasca singura si sa se hraneasca singura, nu avea pe nimeni, decat pustietatea. Parintii au murit din cauza animalelor salbatice si ea a ramas fara nimic fara parinti, fara nimic, ea trebuia sa aiba grija de toate. Casa i-a fost daramata din cauza unui incendiu...Cand avea parintii ei mereu se certau, se batjocoreau, se bateau. Mereu trebuia sa se puna intr-un colt al peretelui sa-si puna mainile la urechi si sa ignore tot ce era in casa...De data aceasta nu erau amintirile baiatului, erau amintirile Mirei o fata de 16 ani...

Iubirea e ceva frumosUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum