Cum v-am spus in capitolul anterior, Derek cedeaza nervos si vrea sa se sinucida, Bella afland, incepe sa realizeze ca vrea sa se casatoreasca cu Derek.
In ziua aceea, Bella se duce si ii spuse. Acesta fericit, da ordine sa se pregateasca cea mai frumoasa nunta din cate s-au vazut.
Veni si ziua aceea, ziua in care sufletele lor se vor reuni pana la moarte. Pentru Derek e o realizare, parintii lui ar fi foarte incantati sa vada ca fiul lor si-a gasit fericirea pe care ei nu prea au avut-o..
In seara aceea, toata lumea petrecusera foarte frumos, alaturi de cei dragi, pe care ei i-au gasit ! Cand se terminasera toata petrecerea, Derek se duse la camera unde erau pastrate toate amintirile cu parintii lui...
Deodată, lacrimile ii curgeau pe obraji ... Ii era foarte dor de acei părinți minunati...
Bella nestiind unde este Derek, îl cautasera ... Ajunsa in fata camerei s-a gândit ca poate el este acolo ... Intrând, îl vede pe Derek supus de puteri si slăbit de sentimente ...
Bella: Derek , ești bine ? :-/
Derek- NU Bella, nu sunt deloc bine , mi-e dor de ei , de acele imbratisari, de acele zâmbete minunate care iti dădeau puterea de a lupta ! Imi e dor de cuvintele acelea dulci si pline de armonie ! Imi e dor de ei !
Bella- Te înțeleg , te cred dar eu....
Derek- NU, nimeni nu înțelege, nimeni nu ma crede, nimeni nu vrea sa ma creadă, sunt aproape singur pe lumea asta pustii cu oameni fără sentimente ...
Bella- Nu e așa, ma ai pe mine, o ai pe familia mea !
Derek- Nu e același lucru Bella, nu e ca si cum as fi având familia mea ! :-/
Bella- Imi pare rău Derek, eu chiar nu pot face nimic ... *Ma întorc cu spatele si plec lasandu-l acolo, singur, prin amintirile părinților ! Sper ca sa își revină...
*a doua zi*
Derek era tot in camera lui, in aceeași poziție, nemiscat si cu siroaiele de lacrimi pe fata... Ma duc la el sa ii pun de mâncare ... Intru încet in acea camera parasita de lume si de rasetele copiilor ca in celelalte camere ... Acea camera ascunde multe secrete pe care Derek le știe dar nu vrea sa le spună nimănui ...
*In camera*
Bella- Derek, nu ai venit azi-noapte in casa , nu ai mâncat nimic, te simți bine ? Mie imi poți zice, știi ca te ascult !
Derek- Lasă-mă !!! Pleacă de aici ! Nu te vreau !!
Bella- Ce ai patit ? Ce ți-am făcut ? Dintr-o data, ce ai ?
Derek- Aseară .... Aseară ...
Bella- Ce s-a întâmplat aseară, Derek ?!
Derek- S-a întâmplat ceva foarte ciudat... Ceva ce nu mai vazusem pana acum ... Ceva incredibil ..
Bella- Ma speri !!! Zi odată ce ai patit !