Dupa cum stiti, acum stau bine mersi in aceea casa alaturi de o familie impresionata de povestea mea. Fata aceea, Bella, m-a facut sa uit totul, cum o vad toate gandurile rele imi dispar...Derek a trait in iubire, nu trebuia sa se ascunda in colt ca tatal sau...
Parintii mei au suferit mult, dar, faptul s-a remarcat ca eu nu am sa traesc la fel, cum a vrut si tatal meu, inainte sa moara.
Gandul imi zboara la o nunta cu Bella, dar, inca nustiu cum sa o cer, daca parintii vor accepta, pur si simplu imi este frica...De ce? -Pentru ca daca nu vor accepta si ma vor da afara din casa, eu unde am sa stau, ce am sa mananc? Nu vreau sa revin la viata in care am stat, vreau o viata noua, alaturi de cei dragi, precum familia asta. Si, presimt, ca intr-o zi, voi indrazni si o voi cere...dar nustiu cand...
Toti din casa aceasta se poarta frumos cu mine, mi-am facut prieteni, pe care, sincer, ii apreciez mult, chiar daca ei imi stiu povestea, ma ajuta in legatura cu orice. Tatal Bellei vrea sa ma duca la o facultate, nu as prea vrea, nustiu cum o sa ma obisnuiesc, cum va fi...Mii si mii de ganduri imi invada creierul...Dar, pana la urma, cred ca am sa accept, datorita faptului ca vreau sa ajung si eu un om in lumea asta...nu vreau sa raman singur, fara nimeni, vreau sa am o sotie adevarata care sa ma iubeasca si sa ma sustina in tot ce fac si cred ca Bella este potrivita pentru aceste datorii...
In legatura cu facultatea, am hotarat sa accept fiindca prietenii care ii cunosteau studiau acolo si au zis ca ma ajuta in legatura cu orice, deci, ar fi o hotarare imposibila sa nu accept.
Si, am hotarat, maine, cand este ziua Bellei am sa o cer in casatorie, sa fie ceva frumos, un cadou minunat de ziua ei...Sper sa ma accepte si ca parintii ei sa ma accepte, dar, nu as vedea de ce sa fie impotriva, daca m-au tinut in casa aceasta timp de un an de zile...si nu au avut nimic impotriva...Nu oricine are un suflet asa de bun si o inima asa de primitoare...Le multumesc din suflet tututor care ma primesc cu bratele largi deschise. :3