|•Öncelikle Güzel Kitap Okumalar Dilerim...|
Jack adlı kahramanımız, bir işte çalışmadığı için annesi o na "Bir iş bul, yoksa ciddi biri olamazsın" der.
ve jack direkt bir iş aramaya başlar.iş araması 2 hafta sonra iş bulabilir, bütün bilgileri alır ve iş yerine gider.
iş yerine gitdikten sonra işine başlar, jack in ilk iş gününde çok fazla üzerine giderler tam tamına 8 saat.
İlk iş gününde çok yorulan jack evine girdiği gibi yatağına atlar, ama jack o kadar çalışmasına rağmen sabit maaşının 560$ olmasına üzülüyordu.
Ama bi umutla: "Belkide ilerde usta olacağım ve paraya para demeyeceğim" der.Jack 3 ay sonra küçük ve derme çatma bir evde kalmaya karar verir, ama işde bir sıkıntı olduğu için 4 ay boyunca maas alamaz ve bu yüzden evin kirasını karşıyalayamadığı için apartmandan atılır.
Jack içinden: "Boşver, zaten bukadar çalışan bir insan buraya layık olamaz!" der.
Bu olaydan sonra annesinin yanına tekrar döner.
İşi jack'e apartmandan atıldak 5 ay sonra yine 560$ verir.
Jack daha fazla maaş alabilmek amacıyla fazladan mesai ye kalır ve 5 saat daha fazla çalışır.Bu kadar maaşın yetmediğini gören Jack ekstra işlerde çalışmaya başlar; Pizza servisi, paspasçı, tekstil vb. yerlerde çalışmaya başlar.
Jack ancak 1 ayda 5.500$ toplayabilir, ancak çalışdığı işteki arkadaşları tek işten 10.000$ kazanıyordu.
Bunu gören Jack çok üzülmüştü.
Ama Jackin aklına sinsi planlar gelir...
|•Yeni Bölüm Yarın Gelicektir•|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Soygun
ActionJack adlı kahramanımızın işinden memnun olmadığı için yapmış olduğu bir macera...