|•Öncelikle Herkese Güzel Kitap Okumalar•|
Jack'in aklına gelen sinsi plan gerçekten tehlikeliydi.
Jack bu riski göze alamiyacağını bildiği için işine geri döndü.
Jack işinde uzun bir süre sonra çaylak'dan usta rütbesine yükselir.Ama haylen sadece 590$ veriyorlardı.
Jack, bir gün işdeyken hastaneden ararlar.
Doktorlar: "Efendim, anneniz maalesef bir rahatsızlığa kapıldığı için acil servisle hastaneye getirdik" der.Jack:"Ne, Peki hangi hastane?!"
Doktorlar:"Duygu Hastanesi"
Jack:"Peki, hemen geliyorum" der.Jack bu haberi aldıktan sonra patrondan izin almadan iş yerinden koşarak çıkar,
Fakat jackin arabası olmadığı için koşarak gitmek zorunda kalır.
Jack hastaneye vardıktan sonra annesinin kaldığı odanın numarasını alır ve yukarı çıkar.
Jack annesinin son derece bitmiş halini gördükten sonra ağlamaya başlar.
Doktorlar:"Efendim, üzülerek söylüyorumki maalesef annenizin son 3 ay ömrü kaldı" der.
Jack:"Peki, ameliyat olamazmı?"
Doktor:"Evet, aslında ameliyat olabilir. Ama çok pahalı."
Jack:"Peki ameliyat parası ne kadar?"
Doktor:"En az 250.000$"
Jack:"Ne! Benim maaşım 1 yılda o kadar. Ben nasıl 3 ayda o kadar para bulabilirim?"
Doktor:"Efendim malzemeler yurt dışından geldiği için pahalı, bizim yapabileceğimiz bişey yok".Jack 3 gün boyunca annesinin yanında kalır.
Ancak jack patronuna söylemeden çıktığı için ve bidaha gelmediği için işinden kovulmuştur ve başka iş bulamamıştır.
Jack'in kafasına artık daha fazla sinsi plan yatmaya başlamıştır, ancak haylen korkuyordur ve tek başına yapabilceğini düşünmüyordur.
↓|•Acaba şimdi napacaktır?•|↓
1 - Adam Toplayıp Soygun Yapıcaktır|
2 - Tek Başına Soygun Yapıcaktır|
3 - Adam Toplayıp Kendi İşini Kuracaktır|
4 - Bir İş Bulmaya Çalışacaktır||•Yeni Bölüm Yarın Gelicek Bir Sıkıntı Olmazsa 2 Bölüm •|
•Hangi Seçeneği Seçiyorsanız O Numarayı Yorumlara Yazın•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Soygun
AcciónJack adlı kahramanımızın işinden memnun olmadığı için yapmış olduğu bir macera...