|•Öncelikle Herkese Güzel Kitap Okumalar•|
İşte o büyük gün gelmişti "Büyük Soygun Günü".
Herkesi jack 4×4 aracına aldı ve yola koyuldular, nerdeyse yol trafikten dolayı 2 saat sürdü.
Belki soygun yaparken kalabalıktan dolayı daha kolay yakalanabileceklerini düşündükleir için akşamı beklediler,
saat 20:00 bankanın kapanma saatlerine doğru gibi bankaya girdiler.Önce kapıları kapatdılar ve bütün mikrafon telefon gibi cihazları kırdılar, ardından herkesi rehin aldılar.
Jack ve kardeşi birol içeriye geçip c4 ü kasaya yapıştırıp bütün kapıları kapatdılar, polis gelmeden hızlıca parayı almayı istiyorlardı.
Bir anda içerdin büyük bir ses ile sarsıntı geldi, herkes sarsıldı ve rehineler daha fazla ağlamaya başladı.
Mike hemen çatıya çıkıp gelen polislerin lastiklerini yaklaşamadan patlatarak zaman kazandırdı,
Jack ve birol paraları çantalara koydu fakat 4. Çantayı doldururken arabayı arkaya koymak yerine önde bıraktığını hatırladı, bu yüzden hemen ön kapıdan çıkıp arabayı alıcaktı fakat yapması söylemesi kadar kolay olmadığı için mertide yanına koruma olarak aldı.Hemen arabaya doğru koşmaya başladılar, polisler onları gördüğü gibi sıkmaya başladı mert hepsini oyalarken arabayı aldı ve arkaya geçti mert hemen içeriye geçti birolda çatıdan içeriye geldi.
Paraları yukarıdan birola verdiler birolda arabanın yanına atdı,
şimdi ise kaçarken polisler engel olmasın diye en az 4 5 polisi vurmaktı.Çatışma 4 saat sürdü asla dışarı çıkamadılar bütün polisleri vurduklarından emin olduktan sonra herkes çatıya çıktı ve inmeye başladılar.
Ama gökten gelen helikopteri göremediler, en son mert gelirken
helikopterden çıkan mermi mertin omzunu vurur ve paraların üzerine düşer.Mert, paraların üzerine düştüğü için çok bişey olmadı fakat omzundan ağır yaralanan merti arabaya aldılar bütün paraları bagaja koyup hastaneye gitdiler, onlarda bir soygundan sonra bütün şehirde aranırken hastaneye gitmek saçma olurdu tabiiki
ama arabayı değiştirip de hastaneye gitmek için zaman yoktu, arkadaşlarını ölüme sürükleyemezlerdi o yüzden hastaneye gitdiler.Jack:"Ben Merti hastaneye götürürüm siz bizi bıraktığınız gibi arabayı değiştirin ve geri gelin"
Mike:"Tamam tobias ile gidelim biz, iyi haberlerle karşılaşırız umarım"
Jack:"Tamam, hadi acele edelim birol koş koş!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Soygun
ActionJack adlı kahramanımızın işinden memnun olmadığı için yapmış olduğu bir macera...