9

373 26 0
                                    

Ateş ile beraber bir yere oturduk ve siparişleri verdik.

"Ee nasılsın Aslı?"

"İyiyim, normal. Bir şey sorucam aslında sen birini mi bekliyordun okulun önünde?"

"Evet, seni. Yani dedim ya bir şeyler içelim mi diye. Onun içindi."

"Anladım. Bugün sınıfa niye geldin? Anket dedin ama çok anket gibi değildi."

"Birini bulmaya çalışıyorum diyelim. Bulmak üzereyim."

"Peki, umarım bulursun. Ama işin zor sarışınalar falan diyordun." Yüzüme şaşkınlıkla bakınca hemen devam ettim. "Zor çünkü okulda sarışın olan çok kişi var bu da işini zorlaştırır."

"Evet.." dediğinde siparişleri getiren garson böldü.

"Teşekkür ederiz."

"Teşekkürler."

"Sen neler yapıyorsun?" diye sordum ben de.

"Hiç aynı günler işte."

"Ailen ile mi yaşıyorsun?"

"Evet. Sen sadece annen ile galiba. Kardeşin falan var mı?"

"Yok, annem ve ben." dedim ve sohbet etmeye devam ettik. Aslında bir saat sonra kalkacaktık ama sohbet ilerlemişti ve biz saatin farkına bile varmamıştık.

"Saat kaç oldu?" diye sorduğumda saatine bakıp bana döndü.

"Dokuz olmuş. Tam iki saat geçmiş."

"Ne? Kalkalım mı annem merak eder."

"Yağmur yağıyor. Ben otoparktan arabayı alıyım." diyerek ilerlemeye başladı ama garson yanımıza gelip durdurdu.

"Kusura bakmayın. Yağmurdan dolayı otoparkın elektrikli kapısı açılmıyor. Kısa sürede yağmur durur, sonra arabanızı biz getiririz. Aksilikten dolayı özür dileriz. Bu saatten sonraki içecekler ikramımız olacak." dediğinde Ateş ile birbirimize baktık.

"Peki tamam açılınca hemen haber verin bana." diyerek masaya döndü Ateş.

"Ne yapacağız şimdi burada mı kaldık?"

"Kısa süre dedi. Al sen annene haber ver." diyerek telefonunu uzattı. Hemen numarayı yazıp aradım.

"Alo.. Anne benim Aslı. Evet geç kaldım ama çok yağmur yağıyor otopark açılmadığı için araba da yok.. Taksi falan da gelmiyormuş. Beni merak etme... Hayır yalnız değilim.. Anne sorun.." Bir anda Ateş uzanıp telefonu elimden aldı.

"Merhaba ben Ateş, Aslı'nın arkadaşıyım. Belki okul aile birliğinden annemi tanırsınız Özge Kutay.. Evet evet o. Kızınız bana emanet, emin olun hiç bir şey olmadan geri getiricem.. Görüşmek üzere." diyip telefonu kapattı ve bana döndü.

"Ne dedin o kadar? Annem izin mi verdi yani sakin mi kaldı? Annen ile mi tanışıyormuş? Of Ateş kafam karıştı."

"Annen sakin şu an ama sen değilsin."

"Neyse sakinim tamam anlat sen." dediğimde bana konuşmasını ve okul aile birliği ile ilişkilerini anlattı. Biz konuşmaya devam ederken bir anda şimşek çaktı ve yerimden hafifçe sıçradım. Sonra etrafıma bakmaya başladım ama yüzüme doğru tutulan bir telefon buna engel oldu. Ateş fotoğrafımı mı çekiyordu?

"Ateş!" dedim bir anda.

"Kızma. Çok tatlı baktın. Hatta bunu sana atıyım paylaş. Bence güzel yani hoş işte." Çok tatlı mı? Bana mı?

"Anladım tamam ama bir daha yapma. Sevmiyorum ben."

"Tamam ama geçen gün ben söyledikten sonra paylaşmışsın."

"Aklıma soktun."

"Neyse atarım ben sana sonra paylaşırsın, ama numaran yok." dediğinde hemen numaramı söyledim. Onunla anonim hattım ile konuşuyordum bu yüzden diğer numaramı verdim.

"Tamamdır." diyip arkasına yaslandı.

Yarım saat sonra yağmur hafiflemişti ve garsonlar arabaları getirdi. Biz de hızla arabaya binip yola çıktık. Ama yol boyunca hiç konuşmadık. Evin yakınlarında durunca
beraber indik.

"Teşekkür ederim." dedi.

"Ne için?"

"Güzel bir gündü, yarın da öyle olacak."

"Yarın mı?"

"İngilizce günü ya. Bütün gün beraberiz. Ben mutluyum bu yüzden. Sen?"

"Ben de, hatta ben de teşekkür ederim. Her şey için." Bu cümlenin altında çok şey yatıyordu aslında ama o şimdilik bunu anlayamazdı. Düşünceler ile ona bakarken bir anda ayağımı burkup öne doğru düştüm. Öne doğru? Yani direk Ateş'in üzerine. Ve şu an olmaması gereken şey oldu. Ateş'in dudakları dudaklarımdaydı.

Neden?

Neden tam hedef gibi yüzüm yüzüne denk gelmişti? Yana düşmeyi beceremez miydim? Ne diyordum ben? Şu an Ateş ile öpüşüyorduk.

...

Biliyorum Ateş sarı ama en uyumlu buydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Biliyorum Ateş sarı ama en uyumlu buydu.

Ben de ne diyorum?

Öpüştüler ya.

Bu hayal ürünü değil bir kere arkadaşım aynısını yaşamıştı. Yanı sadece düşme ve öpme bölümünü.

Ama fotoğraf da çok güzel oldu.

Ayy heyecanlandım.

Yorum yapıp oylamayı unutmayın!!!

...

A T E Ş /texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin