11

356 23 1
                                    

11. Bölüme geldik bile

Umarım okunma sayımız çok artar..

...

Anonim: Demir'den ayrıldın nerden biliyorsun deme

Anonim: Sonra da Ateş ile mi oldun?

Anonim: Ne zaman benim olacaksın?

Anonim: Seni bekliyorum

Ne oluyor şimdi? Bu da ne? Bunu yapacağını düşündüğüm arkadaşım da yok ki.

"Off."

"Ne oldu?" Arkamdan gelen Ateş'i fark etmemiştim bile.

"Şey, buradan hızlıca geçen biri oldu mu?"

"Hayır neden?"

"Önemli değil."

"Anlatır mısın? Lütfen."

"Biri mesaj attı da."

"Kim?"

"İşte ben de onu bilmiyorum. Biri anonim olarak yazdı."

"Ne yazdı?" dediğinde telefonu uzattım.

"Kim lan bu.." devam edecekti ki sanki benim olduğumu hatırlar gibi sustu.

"Harbiden kim bu Aslı. Sana itiraf eden biri falan var mı veya rahatsız eden?"

"Yok kimse."

"Bak sen bana anlattın. Bilmiyorum başkasına da anlatırdın belki ama.."

"Anlatmazdım."

"Ne? Hıı. Her neyse ben de bu yüzden sana bir şey anlatmak istiyorum. Geçenler de biri de bana anonim olarak yazdı. Gerçi onun konusu tamamen farklı beni sevmiyor. Apayrı bir şey için yazmıştı. Bunu sana anlatamam ama bil yani."

"Hâlâ konuşuyor musun?"

"Hayır."

"Neden?"

"Sevdiğim başka biri var. Galiba var."

"Benimle konuşuyorsun ama."

"Sen.. bilmiyorum ya konu sensin. Sana yazan kişiyi konuşalım yani."

"Ben cevap veriyim mi sence?"

"Sen ver eğer böyle sana yürümeye devam ederse ben konuşurum. Yanı sen de istersen. En azından sevgilin var sanar ve bırakır."

"Olur denemekten zarar gelmez. Ben yazarım ona sonra sana haber veririm."

"Kahve için de teşekkürler, soğudu ama."

"Yenisini ister misin?"

"Hayır gerek yok." dedim ve kahveyi içmeye başladım. Bir saatlik sunum daha yaptıktan sonra işimiz bitmişti.

"Her gün sen soruyorsun bugün de ben sorayım. Birlikte bir şeyler yapalım mı?" dedim bir anda. Onunla daha fazla zaman geçirmek istiyordum nedense.

"Aslında işim vardı ama.."

"Peki sen bilirsin." İlk defa birine bir şey teklif etmiştim ve onun da işi mi vardı?

"Ama Demir ile buluşacağım. Sen de gelmek ister misin? Yabancı değil zaten sevgilisi de gelecek. Yalnız kalmazsın."

"Yok ben hiç rahatsız etmiyim. Sen git."

"Ben zaten yalnız olucam sen olmazsan. Gelmeni isterim. Zaten o ikisi yalnız kalmak ister. Biz de senle bir şeyler yaparız."

"Peki tamam. Gidelim o zaman ama çok kalmayalım. Onlarla pek yakın değilim ya çok istemiyorum."

A T E Ş /texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin