Czasem ludzie popełniają błędy nie którzy robią to często inni żadziej ale takie jest życie NIEIDEALNE...
Siedziałam właśnie w swoim pokoju po kolejnej ''pouczającej" kłótni z rodzicami.Moja mama wpadła na "cudowny" pomysł (poczujcie ten sarkazm) wysłania mnie do internatu razem z synem jej koleżanki z pracy... Może i Ethan był kiedyś powtarzam kiedyś moim najlepszym przyjacielem a teraz nasza rozmowa ogranicza się do "Co u ciebie" od czasu gdy jego zdaniem stałam się totalną zołzą ... mniejsza oto... nie zamierzałam zostawiać przyjaciół , ale czy mam inne wyjscie ?.Odpowiedz brzmi nie... Byłam na tyle zmęczona że odrazu po kąpieli i kolacy składającej się z rogalika z marmoladą zasnełam.
***
Obudziłam się dziesięć minut przed budzikiem, patrze na zegarek 6:20 super,Wstałam i poszłam do łazienki i wziełam zimny prysznic.Ubrałam na siebie czarne dopasowane rurki biały top i czarno czerwoną koszule w krate.Powoli schodze do kuchni na lodówce zauważam zieloną karteczkę
Skarbie Ethan z mamą podjadą po ciebie koło 7:00 bądz gotowa na lodówce jest ulotka z zasadami szkoły zapoznaj się z nimi !
Kocham cię Mama :-)
Od niechcenia sięgnełam po ulotke leżącą na lodówce na pierwszej stronie znajdowało się zdjecie szkoły a na dole dużymi literami AKADEMIA MARKA SULIVANA zaprasza!Otworzyła na drugą strone ''zasady'' no to będzie ciekawie :
Uczeń zobowiązany jest przestrzegać tych zasad.Za jakie kolwiek nagięcie zasad grozi surowa kara a nawet wydalenie ze szkoły !
1.Uczeń ma zakaz przechadzania się po sektorach (tzn.internatach) pod czas lekcji i ciszy nocnej.
2.Obowiązkiem ucznia jest trzymanie porządku w pokoju oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych w jego internacie np.świetlica,biblioteczka,kuchnia,jadalnia...
3.Zakaz używania telefonów komórkowych podczas lekcji ! Można go używać po zajęciach to samo tyczy się laptopów i tabletów,oraz innej ogólnodostępnej elektroniki.
4.Z internetu korzystać można w Weekend w godzinach 14-16 oraz w czwartki godz.15-16
5.Zakaz wchodzenia na strych i piwnic (tyczy się głównie Sektoru 5)
6.Uczeń zobowiązany jest noszenia mundurku i godnego reprezentowania szkoły.
7.Cisza nocna rozpoczyna się o godzinie 22:00 do godz.6:00.Światła gasimy o 23:00.
8.Chłopcą nie wolno przesiadywać w pokoju dziewcząt podczas ciszy nocnej to samo tyczy się dziewcząt.
9Zakaz zażywania przez ucznia narkotyków i alkocholu oraz palenia tytoniu.
Życzymy miłej nauki w naszej szkole!
Gorzej już być nie moze...
____
Hej !
Mam nadzieje że ktoś to przeczyta.Narazie jest nudno ale akcja się rozkręci.
Proszę o jaki kolwiek znak po sobie komentarz ,gwiazdka :-D będe wdzęczna.
Jeśli macie jakieś uwagi to piście postaram się to poprawić...
Za jakie kolwiek błędy przepraszam !
CZYTASZ
Wybrana
Teen FictionAva to typowa buntowniczka a do tego pali pije i ćpie ... przez swoje zachowanie zostaje wysłana do internatu.Lecz Akademia Marka Sulivana nie jest zwykłą szkołą... Jeszcze do tego tajemniczy chłopak który nie daje o sobie zapomnieć Nikomu nie woln...