სკეიდი უფროდაუფრო ჩქარა მიგორავდა ერთი ფეხის ასფალტზე ასმით სკეიდს ჩქარა სვლას ვაიძულებდი,გზაზე უნდა გადავსულიყავი რადროსაც ხმა გავიგონე.
-სუჯინ!(?)
გაკვირვებული ვათვალიერებდი ტერიტორიას მანამ სანამ მაქნიდან უცნობი ბიჭი არ გამოვიდა.
-სუჯინნ(?)
-ბოდიში მარა ვერგიცანი?
- თაე ვარ.
მითხრა უცნობმა და ხელი გამომიწოდა მეც არ დავაყოვნე და ხელი ჩამოვართვი,სახეს კარგად ვერ ვხედავდი სანამ მანქნის შუქი არ მოხვდა მის სახეს.ჰქონდა მოკლე თეთრი თმები, ყავისფერი თვალები, მომღიმარი სახე რომელიც მე მიყურებდა .
-თითქოს საიდანღაც მეცნობი.
- არგახსოვს ბიჭი რომელიც 2წლის წინ გაიცანი მაშინ ჯერკიდევ არიცოდი ბოლომდე ჩემი გრძნობების შესახებ მაგრამ ახლა იმედია იცი.
მისმა სიტყვებმა რაღაც გამახსენა ,ეს ის ბიჭია რომელსაც 2 წლის წინ გიჟურად ვუყვარდი მას ფსიქოპათს ვეძახდი რადგან ფსიქოპათურად ვუყვარდი,მან მომიტაცა კიდეც მაგრამ მე მაინც გამოვიქეცი და იაპონიიდან ისევ კორეაში ჩამოვედი.
-აა შენ ის ფსიქოპათი თაე ხარ რომელიც მეუბნებოდა რომ ძალიან ვუყვარდი და რომლისგამოც აქ დავბრუნდი.
ვუთხარი და 1 ნაბიჯით უკან დავიწიე.
-გაგახსენდა?ხო ის ფსიქოპათი თაე და იცი აქ რას ვაკეთებ?აქ შენსგამო ჩამოვედი დაახლოებით 1კვირის წინ და დღეს აქ გნახე.
ცოტა ამ ბიჭის მეშინია 2 წლისწინ არასრულწლოვანი ვიყავი და შეხება არშეეძლო ჩემთვის მაგრამ ახლა 19 წლისვარ და შეიძლება...რეებს ფიქრობ თავოო!!
-ხოო,ახლა უნდა წავიდე კარგად.
-ვერსად ვერ წახვალ.
ამის მერე აღარაფერი მახსოვს პირზე ხელი ამაფარა და გავითიშე.არვიცი რამდენიხანიიყო გასული როდესაც გავიღვიძე ლოგინზე ვიწექი და ზუსტად მაშინ თაე შემოვიდა.
YOU ARE READING
_Why Me?_(დასრულებულია)💖
Random_ ფიკი ეხება ფსიქოპათის გიჟურ სიყვარულს უბრალო გოგონას მიერ რომელსაც იგი სძულს მაგრამ რამოხდება შემდეგ... _ #𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚛𝚔𝚒𝚝𝚝𝚢𝚜𝚏𝚒𝚔𝚜✨