წვეულება?🤷‍♀️

644 33 9
                                    

არა რა მგონი მართლა შემიყვარდა ამ ბოლო დროს ძალიან საყვარელია.აუუუ.მოკლედკარებთან ჰენა და ჯიმინი იყვნენ როგორც კი თეჰიონმა კარები გააღო ჰენა პირდაპირ ჩემთან მოვარდა.

-სუჯინ მოვედით.

-ღმერთო ჰენა!ბობი როგორ არის?რა მოხდა?მიდი მომიყევი რაა.

-კარგი დამშვიდდი ყველაფერი კარგად არის.არვიცი როგორ მაგრამ ბობიმ ჯიმინის ბოდიში მიიღო.

-რა? როგორ? შანსი არაა.

-ჰო უბრალოდ უთხრა რომ აპატია.

-და შენ? შენ აპატიე მას?

-სხვა გზა არ იყო.

ამასობაში თეჰიონი და ჯიმინიც ლაპარაკობდნენ როგორც ჩანს ისინიც ამ თემაზე.

-და ბობი როგორ არის?

-1-2 ნეკნი აქვს ჩამტვრეული როგორც ჩანს ძალიან ბევრი ურტყა.სახე სულ დალურჯებული აქვს თავიც გატეხილი ნუუუ საშინლად.ამის პატიება როგორ შეძლო არვიცი მაგრამ აპატია.

-მეც ძალიან მიკვირს.

-გოგოებო ბოდიშით ლაპარაკში რომ გეჭრებით მაგრამ ცოტა დაფიქრდით მალე სუჯინის დაბადების დღეა.(თაე)

ღმერთო ჩემი დაბადების დღე როგორ დამავიწყდა .დაბადების დღე 2 კვირაში მაქვს მე კი დამავიწყდა. ჩემი დაბადების დღე და ჰენას გაცნობა ეს ერთადერთი დღეებია რაც მაბედნიერებს მეკი დამავიწყდა როგორ? მაგრამ ამ ბოლო დღეებში ისეთი რაღაცეები მოხდა რომ არაფერი მახსოვს ნორმალურად.

-ვა ვა აბა გვიტარებია დრო.(ჯმ)

-შენ გაჩუმდი ვაბშე.(ჰნ)

-კარგით ეხლა ჩხუბი მერე იყოს და მართლა რამე მოვიფიქროთ.(თაე)

ყველანი მისაღებში გავედით და დივანზე მოვკალათდით თან ფიქრი დავიწყეთ ნუუ მე დავიწყე და სხვები არ ვიცი.

-იქნებ წვეულება.(თაე)

-კარგი იქნებოდა დაბადების დღის გარეთ გადახდა.

_Why Me?_(დასრულებულია)💖Where stories live. Discover now