Alkonyat 6.rész (1.részlet)

72 2 0
                                    

Szerda reggel volt, és tényleg csodálatosan indult a nap és anya (Bella) már fel is hívott, hogy milyen jó volt a tegnap esti party amire sajnos én nem tudtam el menni mert megbetegedtem de anya azért hozott nekem egy kis tortát. Egyébként holnap lesz a 18-dik szülinapom és írtózatosan várom már. Anya nem engedte, hogy meghívjam pár barátnőmet mert félnek, hogy esetleg kiderülne a titkunk, hogy az egész családom vámpír, kivéve én ugyanis anyukám még akkor szült amikor ember volt. Utána változott át vámpírrá. Előszőr nagyon furcsa volt, hogy senki sem iszik a családban csak én. Egyedül én edtem rendes ételt, és ilyenkor egyedül ültem az asztalnál. Még szerencse, hogy ott van nekem Jackob ő a legjobb barátom. Mindig számíthatok rá. Este lett. Anyáék el mentek vadászni én pedig otthon maradtam Jackobbal. Vacsoráztunk, és utána a szokásos módon leültünk megnézni a kedvenc fimeink közül párat. Tudom kicsit unalmasnak hangzik ez de igazából mindig nagyon élvezem ugyanis rengeteget szogtunk közbe beszélgetni. Anyáéknak a vadászás álltalában 4 órába szokott telni de van olyan nap is amikor akár 7 órán át vadásznak. Apa nagyon gyors mindig ő végez a leggyorsabban. És ha már apánál tartunk nekem mindig is úgy tűnt, hogy soha sem jött ki Jackobbal. Végre haza értek a vadászásból de én éppen fürödtem és fogagmostam. Kijöttem a fürdő szobából és apa meg anya egyből megölelt. Átöleltem őket én is majd el mendtem aludni.

NIGHT AND DAYWhere stories live. Discover now