Csütörtök:Végre itt van a szülinapom! Egyből kipattantam az ágyambók és rohantam a nappaliba. Meglepődtem, ugyanis nem volt ott más csak Jackob. Megkérdeztem tőle, hogy:Hol vannak a többiek? Azt felelte:megint vadászni mentek. De azt ühenik, hogy Boldog szülinapot! El gondolkoztam, hogy miért kell reggel vadásznijuk amikor este szoktak. Az járt a fejemben, hogy lehet, hogy tartanak nekem egy szülinapi bulit! Miközben ezen gondolkoztam megláttam 2 bőrőndöt! Megkérdeztem Jackobot, hogy miért van ott az a kettő bőrönd és azt felelte:Azt még nem árulhatom el neked. Szélen gyorsan telt el a nap közben már anyáék is haza értek, és este végre jött a köszöntés. Mindenki körém állt és anya apa és Jackob előre lépett. Átnyújtottak nekem egy borítékot. Kinyitottam, és megláttam 2 jegyet Hawaii-ra. Nagyon meglepő volt, és most már azt is értettem, hogy miért volt ott az a 2 bőrönd. Már csak azt nem értettem, hogy kivel megyek mert elvégre 2 jegyet kaptam. Hát úgy döntöttem rákérdezek. Anya azt felelt:Sokat gondolkodtunk, hogy kivel menny el de végül Jackobra esett a választásunk. Nagyon örültem, hogy Jackob jön velem.Rá nézgem a jegyre és meg láttam, hogy már holnap indulnunk is kell. Gyorsan összepakoltam a holmiaimat és lefeküdtem aludni. Alig bírtam elaludni az izgalomtól mert már alig vártam az utazást. Sikerült elaludnom és az utazásról álmodtam, hogy minden este filmezünk, napozunk az óceánnál és fürdünk. Így még jobban vártam már a reggelt!
YOU ARE READING
NIGHT AND DAY
VampireEz az első könyvem, és igazából ez az alkonyat 6.része az én elképzelésem szerint! ❤️