3.rész

533 42 9
                                    

Ő az. Kim Taehyung. Jézusom de jól néz ki közelről.

-ah...faszom...nem tudnál vigyázni te nyomorék?!-üvöltött velem,én pedig a sírás szélén álltam. Lehajtott fejjel türtem ahogy csúnyábbnál csúnyább szavakat vág hozzám.

A végén,mielőtt elment volna,még lelökött a földre és a gyomromba rúgott.

Amikor ezt megtette,mimdenki elkezdett nevetni belőlem pedig kitőrt a sírás. Hobiék odajöttek hozzám,cserébe ők is kaptak néhány szép szót.

Taehyung már épp ment volna tovább, ha nem szólitják meg.

-te meg mégis mit képzelsz magadról,ki vagy te?! Hogy mersz így bánni szegénnyel?!-üvöltött Jimin. Taegyung megtroppant.

-tessék?!-az arca olyan félelmetes volt hogy kirázott a hideg.

-hogy mersz te így beszélni velem te kis törpe!!-üvöltött szegény Jiminnel

-nanana....állj! Vagy lenyugszol a picsába vagy szólunk az igazgatónak!-szált be Hobi is a vitába

-ch...az igazgazgató nem tehet semmit-mondta gúnyosan

-miért ki vagy te?! Az Isten!?-kérdezte Jimin mérgesen.

-hát a lányoknak az vagyok-mondta büszkén mire legszivesebben elhánytam volna vagam. A lányok pedig elkeztek visitozni mire Taehyung rájuk kacsintott.

-fhu...jólvan Taehyung,megértettük. Te vagy itt a király meg minden...de most ha megkérlek szépen elmennél?-álltam fel a földrő és a szemébe néztem. Abba a gyönyörű szemekbe. Elvesztünk egymás szemeiben.

-am....ok-morogta és már itt se volt.

-ez meg ki a faszom?!-háborodott fel Jisoo.

-am...hát...elég jól néz ki-mosoljgott Lisa-de első látásra egy faszfej-nevetett a végén

-hát az-mondta Jin nevetve. Amúgy Jin nagyon furán nevet,de borzasztóan vicces.

-na gyerünk. Menjünk vissza az osztályba.-mondtam mire bólintottak.

Mikor vissza értünk az osztályba,a padomon találtam egy kis cetlit.

"14:30kor várlak a kapunál,Tae"

Hát én azt hittem hogy ott ájulok el,ma már másodjára.....

❗FIRST LOVE❗ Vkook/Taekook BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now