4.rész

494 36 16
                                    

Utolsó órán ülök,és nagyon izgulok mivel szünetben fogok találkozni Taeval.

Huh...nyugi Jungkook....csak találkozol azzal a fiúval aki több mint 2 éve folyamatosan veret a suliban,de baszott jóképű,és még gazdag is.

Mikor kicsengettek,görcsel a gyomromban hagytam el az épületet és ránéztem az órámra. 14:29-et mutatott. Még van egy percem,addig is azon gondolkodok hogy miért akarna velem találkozni? Talán újra meg akar verni? Vagy megmagyarázza higy mégis miért veret meg majdnem minden nap?

Még egyszer ránéztem az órámra és láttam hogy 14:30-at mutat,vagyis el kéne indulnom.

Pont indultam volna elfele ha valaki nem fog a karomra. Jaebum volt az,Yoongival és Namjoonnal.

-nocsak nocsak,hova ilyen sietősen?-kérdezte gúnyosan.

-csak nem Taehyungal fogsz találkozni?-kérdezte nevetve Yoongi

-d-de...ve-vele f-fogok-mondtam félve

-hát...ahogy elnézem az arcodat....megkéne egy kicsit igazitani. És egy kis kék vagy lila smink is ráférne-mondta gúnyosan Namjoon.

- k-kérlek n-ne b-bántsatok-könneztem be.

-hát az nem igérhetjük-mondta Jaebum.

-nem fognak bántani,ha én is itt vagyok-szólalt meg mögülem egy hang,mire egyből megfordultam. Taehyung állt ott,dűhös tekintettel.

-nem meg mondtam ti nyomorékok hogy többet nem érhettek hozzá?!-űvöltött a három fiúval.

- d-de fönök,mit akar egy ilyen transzitól?-kérdezte Jaebum lehajtott fejjel,de a hangjában ott volt a gúny.

Én csak lehajtott fejjel türtem és vártam hogy Taehyung befejezze az ordítást a három fiúval.

-kérlek ne haragudj,pedig szóltam nekik hogy ne kötekedjenek veled-mondta Tae.

-semmi gond. Megszoktam.-mondtam kicsit gúnyosan.

Ezuntán elindultunk,nem tudom hogy hova.






Ez egy nagyooon pocsék rész lett,tudom. És sajnos most egy ideig nem tudom hogy fogok e tudni részt hozni,sajnálom😔
Mikor vissza térek,igérem hogy bepótolom😊

❗FIRST LOVE❗ Vkook/Taekook BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now