5.rész

489 37 0
                                    

Miután elindultunk az ő autojával valahova,egész úton nem szóltunk egy szót sem egymáshoz. Tapintható volt a feszültség köztünk.

Mikor megállt a kocsi,akkor eszméltem fel hogy megérkeztünk.

Egy parkaba hozott. De vajon miért akart velem találkozni?

-figyelj-szólalt meg felém fordulva

-én csak egy egyszerű magyarázatot szeretnék arra hogy miért verettél engem-mondtam egy kicsit felháborodva

-én nem verettelek-mondta egy kicsit ő is felháborodva

-ó nem?!-mondtam dühösen

-figyelj-nyugotott le egy kicsit a hangja-gyere,szállj ki és megbeszeljük

-rendben-mondtam kicsit hisztizve.

Mikor a parkon belül voltunk,kerestünk egy padot és leültünk.

-nos...-kezdtem bele-akkor kaphatok egy magyatázatot?

-figyelj-kezdett bele kicsit feszülten.

-nem tudtam máshogy megoldani,tudod te valami érdekeset,valami furát váltasz ki belőlem. Mikor megláttalak valami elkezdett a gyomromban mozogni. Én....tudod....mindig is az a szoknyabetyár voltam. Én mindvégig azt hittem hogy a lányokat szeretem,és nem vagyok meleg. És ezt be akartam magamnak magolni,úgy hogy veretlek. Azt hittem hogy ezzel jobb lessz,és be tudom magamnak magolni azt hogy hetero vagyok. De nem. És nem vagyok hetero. Én meleg vagyok,mert te azzá tettél. Pár napja jöttem rá. És tudtam hogy nem ér semmit az hogy veretlek mert ezzel mgamnak is fájdalmat okoztam. Én szeretlek Jungkook.-mondta az utólsó mondatot halkabban.

Teljesen lesokkoltam.

-de miért verettél? Azt hitted hogy ezzel megnyugszik a lelkiismereted?! Azt hitted hogy így le lesz tudva?! Hogy így 100%-ig bisztos hogy te nem vagy meleg?

-igen azt hittem. De már tudom hogy ez nem így van. Kérlek,kezdjünk mindent elöről-mondta szenvedve.

-én tényleg nem tudom hogy mi legyen-fujtattam

-kérelek,kezdjük elöről-mondta mégegyszer.

-figyelj-kezdtem bele-nekem idő kell

-de mennyi?-kérdezte kétségbeesetten ami megmosolyogtatott

-olyan gyönyörű a mosolyod,mint te magad-bókolt,mire elpirultam.

-Amm...visszatérve a tárgyra...legalább egy/két nap kell,mivel ezt nem lehet csak úgy megoldani hogy "bocs nem voltam tisztaban az érzéseimmel és ezért majdnem két évig verettelek az iskolában". Ez azért nekem egy kicsit kényesebb téma.

-értem-hajtotta le a fejét-de ezért a telefonszámod megadod hogy eltudjalak majd érni?

-persze-bólintottam zavartan

Miután megadtam neki a telefonszámom,elindultunk haza

-majd ha hívlak,akkor fel veszed. Mert ha nem akkor eljövök hozzád személyesen.

-jó jó-mondtam mosolyogva.

Mikor kitett az árvaház előtt,éppen száltam volna ki de a karom után fogott és vissza rántott az ülésre. Éppen szóltam volna neki hogy mi a baj mikor hirtelen megcsókolt. Lefagyva ültem. Mikor feleszméltem hogy mit művelünk hírtelen el löktem magamtól és se szó se beszéd kiszáltam és sietős léptekkel mentem befelé.

Mikor beértem az udvarra láttam hogy Sehun ott van.

Mentem volna be ha nem szólit meg.

-hova hova?-kérdezte gúnyosan

-ahova te nem-válaszoltam és mentem tovább.

Mostantól nem fogok tőlük félni. Itt lessz majd nekem Tae.

Rájöttem valamire. Szeretem.




Itt van a kövi rész. Hát szerintem kicsit elsiettem ezt a szerelmi dolgot vagy mit....de ház ez van xd
Holnap hozom a kövit💜❤

❗FIRST LOVE❗ Vkook/Taekook BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now