BÖLÜM 1

28 2 0
                                    

"Ervaaa. Sen nasıl uyuyabilirsin böyle bir gunde. Sınav sonuçları açıklancak bugun. Hicmi umurunda değil yaaa!"
Ah bide düşünüyorum bu güzel ses kime ait diye. Tabiiki Berra. Bugün lgs sonuçları açıklancak evet uyuyorum çünkü uyanıkken dusuncelerimden korkuyorum. Berrayla farklı okulda olma düşüncesi beni delirtiyor.Biz onunla anaokulundan hatta 1 yasimizdan beri beraberiz hiç ayrılmadik. Ve su lanet sınav yüzünden kardeşimden ayrılmak istemiyorum. Diye düşünürken Berra dururmu? Asla.
" Yaa ben kime diyorum kalksana kizim. Hadi daha sisteme gireceğiz." Gören de erciyese çıkacağız zanneder.
" Tamam, bı sus Allah aşkına ya. Cidden yeter bende insanım benimde bı sabrım var. Yat uyu işte. Hayır yatağında rahat ne bu kalkmaya heves!"
" Aaa sonuçlar aciklanmisss."hayır şimdi ben yarım saattir boşuna mı konusuyorum.
" İyi halt işlemiş. Sonuçlar nasıl?"
"......... Lisesi."
"Tamam takma kafana o okulda güzel sonucta. O değilde acaba ben hangi okulu kazandım."
" Bakıyorum... Ohh beee aynı okuldayiz. Hattaaa aynı siniftayiz."
" Bak eğer şaka yapiyosan cidden döverim seni. Şaka yapılacak konu değil biliyosun dimi?"
" Ya walla diyorum. Gel kendin bak inanmiyosan" Gerçekten doğru soyluyomus.  Şükürler olsun ya rabbim beni kardeşimden ayirmadin. Berraya baktım oda bana bakıp gülümsüyordu. Sanki anlaşmış gibi aynı anda " BEKLE BİZİ .......... LİSESİ BİZ GELİYORUZZZ." diye bağırdık.

Çoçukluk Dua'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin