BÖLÜM 7

14 3 2
                                    

Erva'dan

Sınıfa geçip emirle sohbet etmeye başladık. Ama hâlâ Berra gülin gelmemesi ikimizinde dikkatini çekmişti. En son " gel de bı şunlara bakalim . " dedi. Oda onaylayinca berragile bakmaya gittik. Sınıftan çıktık bide ne görelim Berk gene iş başında berrayi sinir ediyordu. Bizi farketmemislerdi. Bizde onlar bizi farketmeden bı köşeye çekildik.

Emire döndüm " varmisin çöpçatanlık yapmaya. " dedim. Oda
" One kızım işsizmiyiz biz" dedi.
" Aaa ayıp oluyor ama  tam tersi yardimseveriz. Herneyse bu işte benimle olduğun için teşekkür ederim." deyip berragile döndüm. Oda sabır çekiyordu. Ona çaktırmadan gülüp gözleme işime geri dondum.


Berra'dan

Ervagilin sinifta konuştuklarını görünce Berki dışarı çektim. O da boş dururmu başladı boş boş konuşmaya. Bide gıcık degilmi ?
Demek doğru söylemişler insan yedisinde neyse yetmisinde de öyledir diye. İç sesim dururmu hiç " sanki yedisinde gördü de çocuğu " diye laf attı. Bende iç sesime burun kivirdim. Bu hareketim Berkin komigine gitmiş olacakki gülmeye başladı.

Onu es geçip sınıfa baktım. Ama ervagil yoktu. Nereye gitti şimdi bunlar yaaa. Tabii biz  kendi derdimize daldık onları unuttuk. Berk'e dönüp ervagilin sinifta olmadığını söyledim. Etrafa bakmaya başladık.

Erva'dan

Berragil bizim olmadığımızi fark etmiş olacaklar ki etrafa bakmaya başladılar. Bizde çaktırmadan saklandigimiz yerden çıktık. Onların yanına gittik.

" Ne konusuyodunuz öyle ? " diye sordum onlara.
Onlarda " ne konusak işte sabahki kavgadan falan " dediler. Uzatmadan sınıfa girdik. Biz orta son da  oturuyorduk. önümüzde de berkle emir vardı. Diğerlerini zaten tanımıyodum .  Hoca birinci ders yoktu o yüzden tanışma olmamıştı. Tek tek herkez kendini tanıtmaya başladı. Hayalimizdeki meslek falan gibi saçma sorulardan sonra serbet bıraktı hoca bizi. Bizde kendi aramızda konuşmaya başladık. Bir süre sonra bir kızın başka bir kızla gözluklu diye dalga geçtiğini gorduk.

Hâlâ ilkokulda gibi dört göz diyorlardi. Kızda bişey diyemiyodu. Sinirlenmistim. Haksızlığa gelemezdim. Satasan kıza " Baksana sen bı bana sen kaç yaşındasın?"
Kız ne demek istediğimi anlamamış olacak ki suratıma  Fransız Fransız bakıyordu.
En son dayanamayıp " diyorum ki yaşın buraya gelmeye yetiyormu ? Hoş laflarına bakıldığında sonuç bariz ortada da. "
Kızda " sanami kaldı benim yaşım. Kendi isinle ilgilensene sen ? " dedi.
" Haliyle insan kimlerle aynı sınıfta olduğunu bilmek istiyor.  Ne demisler korle yatan şaşı kalkarmis. Sanada benzemek istemediğimi göre." dedim. Kız da daha fazla bişey demeden yanındaki kızla konuşmaya başladı. Bende bizimkilere döndüm " ben bu kıza fena gıcık oldum " dedim. Onlarda belli oluyor dediler.

Gözlüklü kıza döndüğümde tek oturduğunu gordum.  Teneffüste yanına gitmeyi aklıma yazıp bizimkilere döndüm. O değilde ben bunlara neden bizimkiler diyom ki. Ne ara grup haline geldik ki diye dusunmeyi kesip önüme döndüm. Hem ne demişler üzümünü ye bağını sorma...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çoçukluk Dua'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin