kısa konuşmalar.

126 10 1
                                    

Jin_kim: Merhaba.

Lalalalisa_s: Merhaba?

Jin_kim: Beni tanıyorsun, Lisa. Önemli bir olay için hesap açtım.
Tanıyamayacaksan söyleyeyim, ben Jennie'nin abisi.

Lalalalisa_s: He, hm.. Jin.. son zamanlarda geçirdiğimiz olaylardan sonra aklımda pek bir yer edindin.

Jin_kim: Biliyorum özür dilerim, ıhm.. üzerine kusmuşum, sana hakaretler etmişim bunu yeni öğrendim, gerçekten üzgünüm.

Bak...

Lisa, sana gerçekten ihtiyacım var.
Bir kızı tavlamama yardım et, bunu aldığın oyunculuk dersleri ile en iyi sen yapabilirsin gibi duruyor.

Lalalalisa_s: Yardım ederim ancak, konunun aldığım oyunculuk dersi ile alakası olduğunu düşünmüyorum.

Çevrende bir sürü kız var, sana tapan durumda olan. Onlarla bir gece yatma teklifinle her şeyi yapabilirler. Neden ben?

Jin_kim: Çünkü.. Nayeon senden hoşlanmıyor.
Bu yüzden daha kolay olacak, onu sevgimi söylememe rağmen beni reddedip duruyor.

seninle 1 hafta takılırsam onun gururunu zedeleyeceğim ve elde edebilirim değil mi?
görüldü,13.48
Ne Nayeon mu? Bu olayın başıma bela açmayacağını, eskinin eskide kaldığını unutmak kolaydı fakat okul hayatımın bir kısmının mahvedildiğindeki başrol için ikinci kızı oynayacaktım. Ancak.. artık bunları takabilecek bir durumda değilim. Yaşadıklarım ve yaşayamayacaklarım beni buna itmişti.

Lalalalisa_s: Tamam, Jin. Kabul. Bana konum at, yarın buluşalım.

Jin_kim: YES.
Bu arada hala bana 'oppa' demiyorsun.

destructions and gaps, jinlice.•Where stories live. Discover now